צעיר אחד חשף כי לחברתו, ג'ייד, יש תחביב מוזר - היא אוהבת להתחפש לכלב ענק, היא קוראת לעצמה "ג'יידה הפרוותית" והיא חלק מקהילת הפאנדום הפרוותי -  לפיה נוהגים להתחפש ולאמץ "פרסונה" של בעל חיים דמוי-אדם באמצעות חליפות פרווה ייחודיות.

בן זוגה, דמטריוס, התקשה להבין את התחביב המוזר הזה בהתחלה ונטה "הסתגר בחדרו" כשחבריה של ג'ייד היו מגיעים להתארח אצלם בתחפושות פרוותיות אחרות. אבל הוא השלים עם התחביב שלה כשראה איך היא משתלבת בקלות במקומות שונים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jade𒉭‎‏ (@‏‎jadethefur‎‏)‎‏

תקופה לאחר מכן הם החליטו להתחיל להרוויח כסף מהתחביב המוזר הזה, וכיום הם מייצרים תוכן למבוגרים באינטרנט כשהם לבושים בחליפות הפרווה. ג'ייד אומרת שהיא הוציאה כבר יותר מ-25,000 דולר על תחפושות פרוותיות שונות.

ג'ייד סיפרה שזה לא רק תחביב כיפי, אלא שהיא גם מרוויחה כסף עבור הוצאות היומיום כמו שכר דירה וקניות. בהתחלה היה לדמטריוס קשה להשלים עם העובדה שהם יוצרים תוכן אינטרנטי למבוגרים, אבל הוא קיבל את זה כי "זה לא ממש משנה את החיים האינטימיים שלנו".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jade𒉭‎‏ (@‏‎jadethefur‎‏)‎‏

היא התעניינה בפרוות עוד כשהייתה תלמידת תיכון כשהתחילה לצייר דמויות בעלות תכונות אנושיות, וב-2020 היא רכשה את חליפת הפרווה הראשונה. לדבריה, הדמויות האלה עזרו לה לפתח אישיות חדשה שגרמה לה להיות פחות ביישנית. דמטריוס רואה בחליפות "גרסה נוספת" של ג'ייד, אבל מדגיש שבסופו של דבר "זו עדיין היא".

יש שחושדים שהם נמשכים לבעלי חיים ומבקרים אותם בחריפות, אבל הזוג מכחיש ואומר שהם פשוט נהנים מהעמדת הפנים ומה"פרסונה" הנוספת. למרות שהזוג מרוצה מהתחביב המוזר, דמטריוס איבד את רוב חבריו בגללו. "חברים? כמעט ולא נשארו לי אחרי שגילו על התחביב של ג'ייד". אבל בת זוגו הדגישה שהתמיכה של דמטריוס חשובה לה מאוד, וממליצה למבקרים "להסתכל קודם על עצמם".