גבר אנונימי פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתו כתה לה: "מעולם לא חלמתי שאשתי תנהל רומן. למרות שחשדתי שהיא בוגדת, מסתבר שלא ידעתי עליה הכל. אני הרוס".

הוא המשיך: "אני בן 48 והיא בת 46, אנחנו נשואים 19 שנים ויש לנו שני ילדים בגיל ההתבגרות. במהלך השנים האחרונות, מאז מגפת הקורונה, הדברים בינינו לא הלכו חלק. שנינו התחלנו לעבוד מהבית וזה הרגיש קלסטרופובי. חיי המין שלנו - שכבר היו בדעיכה - מתו לגמרי".

חיי המין דעכו (צילום: אינג'אימג')
חיי המין דעכו (צילום: אינג'אימג')

"כשניסיתי לדבר איתה על הנושא היא אמרה שזה נורמלי אחרי כל כך הרבה שנים יחד אבל בדיעבד, אני חושב שזה היה רק תירוץ. היו לי חשדות כשהיא התחילה לצאת בערבים ולקחת את הנייד שלה איתה לכל מקום. מכיוון שהיא שינתה סיסמאות, לא הייתה לי דרך לעקוב אחר ההודעות שהיא שולחת או מקבלת".

"השלמתי עם המצב ושתקתי במשך חודשים, עד שלילה אחד החלטתי לעקוב אחריה. הרגשתי מגוחך וקיוויתי שטעיתי, שהיא בסך הכל יוצאת לפגוש כמה חברים. היא נכנסה לבר ואני חיכיתי בחוץ ודרך החלון ראיתי אותה יושבת עם אישה שלא הכרתי".

"לרגע הוקל לי, התכוונתי להסתובב וללכת הביתה - שנייה לפני שהן התחילו להתנשק. הן נמרחו אחת על השנייה ולפתע הבנתי שהן יושבות בבר להט"בי. הייתי בהלם והתחלתי לרעוד. אני מתחמק ממנה עכשיו כי אני לא יודע מה להגיד לה. אני מרגיש שאני כבר לא יודע מי היא ושכל הנישואים שלנו היו שקר".

גילה שאשתו היא בעצם לסבית (צילום: אינגאימג)
גילה שאשתו היא בעצם לסבית (צילום: אינגאימג)

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימי: "תפסת את אשתך בוגדת, במיוחד כשלא היה לך מושג שהיא אוהבת נשים, ברור שזה יגרום לך להיות מבולבל אבל מיניות היא לא שחור ולבן. למרות שיכול להיות שהיא תמיד נמשכה לנשים, נראה שהיא חוקרת את המיניות שלה או שאולי היא הרגישה משהו לאישה הספציפית הזו". 

היא המשיכה: "זה לא אומר שהיא מעולם לא התעניינה בך אבל מגיע לך לשמוע את האמת. אז עד כמה שזה יהיה קשה - בקש ממנה להיות כנה לגבי הרומן עם האישה ההיא. זו הדרך היחידה שבה תוכל לדעת אם יש סיכוי להציל את הנישואים. ייעוץ - גם לבד וגם יחד - יסייע לך להשלים עם הרגשות לגבי הגילוי הזה".