אישה בת 40 שדבריה, עדיין בתולה, פנתה לרשתות החברתיות וביקשה עצה. היא ציינה שכל מבוקשה הוא בן זוג נורמלי לחיות אתו. עוד נטען בפוסט כי בגיל 14 נדרה נדר לשמור את בתוליה לנישואין, אך כיום היא מתביישת בהיותה בתולה בגיל כה מבוגר.

בחיפושיה אחר בן זוג להקים אתו משפחה, היא מודה כי לא קל למצוא "האחד", שכן וידוי על היעדר חוויה מינית עשוי להרתיע גברים פוטנציאליים. "זה עתה חגגתי את יום הולדתי ה-40 והפכתי למה שמעולם לא ציפיתי או רציתי להיות - בתולה בת 40", שיתפה ב-Reddit.

בת 40 ועדיין בתולה - זו הסיבה (צילום: אינג'אימג')
בת 40 ועדיין בתולה - זו הסיבה (צילום: אינג'אימג')

"בגיל 14 נשבעתי לאל שאשמור על עצמי לנישואין, חשבתי שאתחתן עד גיל 27 אך מעולם לא התקרבתי לכך, שכן מעולם לא הייתה לי זוגיות אמיתית. היו כמה הכרויות והתכתבתי עם גברים רבים באפליקציות דייטים, אך לא באמת התאהבתי במישהו מאז שהייתי ממש צעירה".

לצערה הרב, אותה האישה עברה התעללות מינית בילדותה מצד אחותה הגדולה. "גדלתי בלי דמות גברית שהפגינה כלפי מגע גופני בריא, והגבר היחיד שראיתי מקיים אינטראקציה גופנית עם בנותיו הואשם לבסוף בהתעללות מינית. זה בלבל אותי לאורך השנים ולכן חיפשתי גברים זמינים רגשית וגופנית כדי להרגיש מוגנת". כשהתבגרה היא עברה טיפול להתמודדות עם הטראומות הללו, ובמקביל התמקדה בקריירה ובחברויות.

האם היא תמצא את האחד בקרוב? (צילום: אינג'אימג')
האם היא תמצא את האחד בקרוב? (צילום: אינג'אימג')

"בכל שאר תחומי החיים אני די מצליחה: אני מוכשרת בעבודתי, יש לי חברים נפלאים, משפחה אוהבת ואני משקיעה זמן בפעילויות שאני אוהבת. אך אני כמהה לחוות אהבה, יחסי אישות ושותפות, ואולי גם נישואין. אני חשה שלכולם זה הרבה יותר קל, רק לא לי", היא הוסיפה.

הגולשים ברשת החברתית הגיבו לה בתמיכה ועידוד: "אל תתביישי בעצמך לעולם. ידעת מה את רוצה והלכת לפי זה. את יוצאת דופן אז אל תרגישי בושה". אחרת כתבה: "יש אנשים שהתחרטו כל חייהם על כך שבילו יותר מדי שנים עם האדם הלא נכון. תאמיני לי, את לא מפסידה דבר. והרעיון של השעון הביולוגי של האישה הוא לחץ חברתי להתרבות או להשיג הכל בזמן קצוב. אל תזדרזי אם אין צורך לזרז. נהגת כשורה, אז אל תטילי ספק בעצמך".