קרלי מילר בת ה-39 מקנט, אנגליה, מנהלת חשבונות לשעבר, נידונה למאסר של שנתיים וחצי לאחר שנחשף כי גנבה 80,000 פאונד (כ-350,000 ש"ח) מחברת ייצור צבעים משפחתית בעיר מגוריה.

מילר ניצלה את אמון מעסיקיה החדשים, ואף קיבלה העלאת שכר לאחר שטענה שהיא מתקשה לשלם את חשבונותיה. אך מאחורי הקלעים, במשך חצי שנה, היא גנבה מהם עשרות אלפי פאונד.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אישה באזיקים, אילוסטרציה (למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה) (צילום: אינג אימג')
אישה באזיקים, אילוסטרציה (למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה) (צילום: אינג אימג')

המעילה נחשפה כאשר מילר התפטרה ועברה לעבודה חדשה. כאשר מחליפתה לא הצליחה למצוא תיעוד לתשלום לספקים מסוימים, החלה החקירה. לאחר בירורים רבים, התברר שהעובדת גנבה סכומי כסף גבוהים, בהם השתמשה לקניית תיקים, נעליים ואביזרים של מותגי יוקרה כמו גוצ'י, לואי ויטון, ולנטינו, שאנל ודולצ'ה וגבאנה.

בבית המשפט נטען כי בת ה-39 גנבה, לכאורה, 5,000 פאונד נוספים ביום האחרון שלה בעבודה כ"פעם אחת אחרונה". מילר הודתה בגניבה והחזירה כ-15,000 פאונד, אך נגזר עליה עונש מאסר של שנתיים וחצי.

קנתה בכסף תיקי יוקרה (צילום: אינג'אימג')
קנתה בכסף תיקי יוקרה (צילום: אינג'אימג')

מעבר לנזק הכספי, המעילה גרמה לחברה לבטל תוכניות להעלאת שכר, בונוסים ותכניות השקעה בטכנולוגיות חדשות. הבעלים אף נאלצו למכור חלק משמעותי מהמניות שלהם במיזם ייצור בספרד, דבר שגרם לאובדן קשרי היצוא של החברה לדרום אמריקה.

בית המשפט ציין שמילר נהגה להתפאר בפני עמיתיה לעבודה בתיקים ובאביזרים שרכשה בכסף הגנוב, בעוד הם נאלצו לשלם את מחיר מעשיה.