אשלי קלאס, מעצבת פנים מקרוליינה הצפונית, ארה"ב, חשבה תחילה שדמיונה הפורה של בתה בת ה-3 עשיר מדי. במשך חודשים ארוכים התלוננה הפעוטה על "מפלצות" בחדר השינה, אך האם ייחסה את הדברים לצפייה בסרט האנימציה "מפלצות בע"מ", כך לפי הפרסומים ב-BBC.

הניסיונות להרגיע אותה באמצעות "תרסיס נגד מפלצות" (תרסיס מים פשוט) לא הועילו, והמציאות התגלתה כמטרידה ו"עוקצנית". חודשים חלפו, וקלאס זיהתה נחילי דבורים סביב ארובת האח. היא הזמינה מדביר ונחשפה למראה מצמרר כמו מ"סרט אימה" - מושבת דבורים בתוך קירות ביתה שכללה כ-50,000 דבורי דבש.

@classashley You can hear how sticky the floor is. We’ve tried to clean it but we will need to do a full overhaul of the room. Honey is everywhere #savethebees #homerestoration #toddlersoftiktok #beetok #honeybees #charlotte #beegate ♬ original sound - Ashley

האם תיעדה את הגילוי המטלטל ופרסמה ברשת החברתית טיקטוק, שם צברו הסרטונים שלה מיליוני צפיות. בסרטון הראשון כתבה: "מתברר שמה שהסתתר בקירות זה לא מפלצות, אלא 50,000 דבורים עוקצניות". הסרטון הציג כיצד מצלמה תרמית חשפה את הקן העצום שהתפשט בתוך הקיר.

לפי ההערכות, מושבת הדבורים התפתחה בביתם במשך שמונה חודשים, וייצור הדבש והכוורת עצמם שקלו כ-45 קילוגרם. ההערכה היא שהדבורים חדרו דרך הארובה ודרך חור בצינור חימום ישן.

@classashley What nighthmares are made of #bees #toddlersoftiktok #toddlers ♬ Oh No - Kreepa

אך המקרה המטריד לא הסתיים שם. לאחר מספר ניסיונות פינוי, התגלתה מושבה נוספת, מה שהעלה את מספר הדבורים בבית החווה של קלאס ל-60,000. מדביר הדבורים - בעל ניסיון של שש שנים בתחום - סיפר בריאיון ל-BBC כי זהו מקרה ייחודי בו נתקל ולראשונה הוא פינה מושבה שהתפרשה מקומה לקומה. האם אף חשפה כי תיקון הנזקים עלה להם כ-20,000 דולר.