מיה וליה (שמות בדויים) בנות ה-19, הן תאומות סיאמיות שחולקות אחת עם השנייה את רוב איבריהן הפנימיים. בשיחה פתוחה שניהלו השתיים ברשתות החברתיות, הן חשפו פרטים אינטימיים על חייהן המורכבים כתאומות מחוברות, כולל בנושא המיניות.

לכל אחת מהתאומות מוח משלה, לב, כמעט שתי ריאות, כבד וקיבה אבל לשתיהן איבר מין אחד משותף. "כן, יש לנו נרתיק אחד", הן אישרו בשיחה הוויראלית ברשת. עוד הן חשפו כי מיה לסבית וליה סטרייטית, מה שמציב אתגר ייחודי.

תאומות, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
תאומות, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בגילוי לב הן סיפרו כי בעבר ניסו לענג את עצמן באמצעות אוננות, אך החוויה הייתה "לא נוחה" ומביכה עבורן. "זה כמו שמישהו נוגע בכתפיים שלך בלי שאתה רוצה - זה מוזר ומטריד", הסבירו. לכן, הן בחרו להימנע מפעולה זו.

למרות שלכל אחת נטייה מינית שונה, הן החליטו מגיל צעיר שלא יקיימו יחסי מין מלאים. הסיבות לכך הן אי הנוחות הצפויה והסיכון הרפואי שעלול להיות כרוך במידה ואחת מהן תיכנס להריון. עם זאת, הן כן מקיימות מערכות יחסים רומנטיות הכוללות חיבוקים, נשיקות וחיבה.

"לא ניתן להשביע את כל התאוות המיניות שלנו, אבל אם נזירות יכולות לחיות ללא סקס - גם אנחנו נוכל", הן אמרו בנחישות, השתיים משתדלות לנהל שגרת חיים רגילה ככל הניתן, למרות הקשיים והאתגרים הרבים.

מעבר לפרטים המיניים, מיה וליה ציינו כי יש הבדלים גם במצב הבריאותי של כל אחת מהן. מיה בריאה יותר ואילו ליה סובלת מבעיות נשימה ועקמת חמורה בגב. סיפורן המרתק של התאומות ממחיש את המורכבות בחיי תאומים סיאמיים, הן מבחינה פיזית והן רגשית. יחד עם זאת, הן מצליחות לנהל חיי משפחה ותעסוקה ולהתמודד עם האתגרים בדרכן הייחודית.