גבר אחד פנה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, שם כתב לה באופן אנונימי: "אני בן 30 וארוסתי בת 27. אנחנו ביחד כבר ארבע שנים והתארסנו לפני שנה. לשנינו נמאס לנסוע הלוך ושוב בכל סוף שבוע אז כדי לראות אחד את השנייה החלטתי לעבור לעיר בה היא גרה, שם נמצאים כל החברים והמשפחה שלה".

"עשיתי את זה רק כי הייתי מחויב לה ב-100 אחוזים. הכל היה מושלם בשבועות הראשונים אחרי שעברתי לדירה שלה, אבל אז היא התרחקה. היא הייתה חוזרת הביתה מאוחר מהעבודה כשהיא עייפה מדי מכדי לדבר או לקיים יחסי מין".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עזב את העיר עבודה אך היא בכלל בילתה עם מישהו אחר (צילום: אינג'אימג')
עזב את העיר עבודה אך היא בכלל בילתה עם מישהו אחר (צילום: אינג'אימג')

"התחלתי להרגיש בודד ואומלל, מה שהחמיר את המצב. היא האשימה אותי בזה שאני לא נותן לה ספייס והתחלנו לריב על בסיס קבוע. ואז, לפני שבועיים, היא אמרה שהיא חושבת שהדברים לא עובדים בינינו. הייתי הרוס מזה והתחננתי בפניה שתשקול זאת מחדש. לא תיארתי לעצמי שאולי יש גבר אחר בתמונה".

"למחרת, בזמן שהיא הייתה בעבודה, חיטטתי בהודעות במדיה החברתית שלה ומצאתי תמונה שלה עם בחור אחר. כשהתווכחתי איתה על הנושא היא אמרה שהיא מצטערת, אבל שהמפגש אתו גרם לה להבין שאני והיא לא מתאימים". הוא המשיך: "בינתיים עברתי לאכסנייה ואני עדיין מנסה לגרום לה לחשוב עלינו שוב אבל זה נראה חסר סיכוי. אני מרגיש נבגד וכועס. איך היא נתנה לי לעזוב את העיר שלי ולעבור לגור איתה כשהיא ידעה שהיא לא אוהבת אותי?".

גילה שיש לה מישהו אחר אבל עדיין רוצה לזכות בליבה (צילום: אינג אימג')
גילה שיש לה מישהו אחר אבל עדיין רוצה לזכות בליבה (צילום: אינג אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לבחור האנונימי: "בת הזוג שלך התנהגה בצורה מאוד אנוכית שמעידה על חוסר בגרות. אולי רק לאחר שעברת לגור אצלה בדירה היא הבינה שהקשר לא נכון לה או שאולי היא מפחדת ממחויבות".

"המעט שהיא חייבת לך זה לשבת איך לשיחה ולהיות כנה. אם תחליטו לנסות שוב, קח את הזמן שלך ואל תאפשר לעצמך להיות מובן מאליו. אולי עדיף שתחזור הביתה, שם יש לך חברים ותמיכה", סיכמה.