כריסטופר גרגור, אב בן 31 מניו ג'רזי שבארה"ב, הואשם ברצח בנו קורי מיקיולו בן ה-6, לאחר סרטון מזעזע שחשף כי כפה עליו לרוץ על הליכון בטענה שהילד "שמן מדי". האב צפוי למאסר עולם אם יורשע.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הסרטון, שהוצג בבית המשפט, מתעד את גרגור מכריח את הקטין לרוץ במהירות גבוהה על הליכון במכון כושר, לאחר שהילד נפל מהמכשיר מספר פעמים. האב נראה מגביר את המהירות והשיפוע של המסלול, וכשקורי נופל שוב הוא מרים אותו בכוח ומשליך אותו חזרה על ההליכון תוך כדי, לכאורה, נשיכת ראשו, כך לפי הדיווחים בניו יורק פוסט.

***תיעוד קשה לצפייה**

עוד דווח כי ימים ספורים לפני מותו של קורי, אמו דיווחה על פציעותיו והתלוננה כי גרגור אילץ אותו לרוץ על ההליכון בגלל עודף משקלו. בביקור אצל רופא, הילד אכן אישר שאביו פעל כך מכיוון שהוא "שמן מדי".

למחרת, האב פינה את בנו לבית החולים לאחר שהתעורר ממצב של חוסר הכרה, התמוטטות ובחילות. למרבה הצער ובאופן מחריד למדי, בן ה-6 מת בעקבות התקף במהלך בדיקת CT, וממצאי הנתיחה העלו פגיעות קשות בחזה, בטן ובכבד כתוצאה מהתעללות כרונית.

פתולוג משפטי קבע כי מותו של קורי היה רצח, ואביו גרגור נעצר בגין האשמות כבדות של הזנחת קטין והתעללות לאחר שצילומי המעקב חשפו את הטיפול האכזרי בבנו. הוא צפוי להישלח למאסר עולם אם יורשע.