צעירה בת 19 מקליפורניה, ארה"ב, חוותה זעזוע עמוק לאחר שגילתה כי הייתה שותפה בקשר של בן זוגה לשעבר עם אישה אחרת - מבלי לדעת דבר על כך, לפי הסרטון ששיתפה ברשת החברתית טיקטוק שגרף עד כה 9.3 מיליון צפיות.

לאורה טוויפורד סיימה את מערכת היחסים האחרונה שלה עקב תחושה של הזנחה מצד בן זוגה, אך מאוחר יותר חשף בפניה כי לאורך כל התקופה שהיו יחד, הוא ניהל למעשה קשר זוגי נוסף במקביל, תוך שהוא מסתיר זאת ממנה.

@bipolarb1tch3000 #stitch with @Janet ♬ original sound - 🫶🏻

תחושת ההלם התעצמה כאשר בת ה-19 גילתה שכל חבריו, משפחתו ואפילו הצעירה עמה הוא בגד בה, ידעו על הקשר הכפול והסתירו ממנה את האמת. החשד התעורר אצל טוויפורד בעקבות תגובה פלרטטנית של האקס תחת פוסט ברשתות החברתיות, ימים ספורים בלבד לאחר פרידתם.

בעקבות גילוי זה, הצעירה החלה לחקור את הנושא בעצמה ונחשפה למערכת יחסים בת שלוש שנים בין בן זוגה לשעבר לבין האישה האחרת, שהייתה אחותו של חברו הטוב ביותר. ניסיונות ליצור קשר עם האישה האחרת לא צלחו, בעוד שהאיש ניסה להצדיק את מעשיו בטענה שהיו ב"יחסים פתוחים" ושכל הקרובים אליו ידעו על כך.

תחושת הבגידה כפולה, הן מצד בן הזוג והן מצד סביבתו הקרובה, הותירה את טוויפורד פגועה עמוקות. המקרה שלה מדגיש את החשיבות הרבה של תקשורת פתוחה וכנה במערכת יחסים זוגית. שינויים בהתנהגות בן/בת הזוג, כמו ריחוק, שינויים בחשק המיני או התנהלות יומיומית חריגה, צריכים להוות תמרור אזהרה.