שריל מקגרגור בת ה-63 ובעלה קוראן מקיין בן ה-26 מג'ורג'יה, ארה"ב - שהכירו בשנת 2020 ונישאו זה לזו ב-2021 - עומדים להגשים את חלומם ולהפוך להורים. הזוג, שעורר סערה ברשתות החברתיות לאחר שחשף בטיקטוק את בשורת ההריון דרך פונדקאית, מהווה סיפור מעורר השראה על כך שלאהבה אין גיל.

מקגרגור, שכבר גידלה שבעה ילדים משלה והפכה מאז לסבתא ל-17 נכדים, מבוגרת מקיין ב-37 שנים, ומסתבר שהוא צעיר יותר מכל שבעת ילדיה. בשל גילה המתקדם, היא אינה מסוגלת לשאת הריון בעצמה, ולכן פנו השניים לתהליך פונדקאות.

@oliver6060 It’s finally happening we’re startung our family @King 🤴🏾 Quran #fyp #agegap #couplegoals #surrogacy #update #baby #finally #thankgod #love #happiness ♬ original sound - Queen cheryl 👸

לאחר שמועמדת מתאימה שמצאו נאלצה לפרוש מהתהליך בשל סיבות אישיות, מצאו בני הזוג פונדקאית חדשה שנקלטה להריון. הסרטון המרגש בו תיעדו את הרגע בו שמעו לראשונה את פעימות לב העובר שלהם זכה לתגובות מעורבות.

לצד תגובות של ברכות ותמיכה, ספגו בני הזוג גם ביקורות נוקבות. היו מי שפקפקו ביכולתם של מקגרגור וקיין להקים משפחה לאור פער הגילים המשמעותי ביניהם, ואחרים הביעו חשש לגבי בריאותה של בת ה-63 בהריון בגיל כה מתקדם.

שריל מקגרגור בת ה-62 ובעלה, קוראן מקיין בן ה-25 (צילום: מתוך טיקטוק)
שריל מקגרגור בת ה-62 ובעלה, קוראן מקיין בן ה-25 (צילום: מתוך טיקטוק)

עם זאת, בני הזוג הדגישו שהם נחושים להקים משפחה יחד ואינם מתכוונים לוותר על חלומם להיות הורים לילד משותף. סיפורם של השניים מהווה הוכחה נוספת לכך שאין גיל או נסיבות שיכולים לעמוד בפני כוחה של האהבה והרצון להקים משפחה.