כשזה מגיע לסקס, לכל אחד יש את הקראשים שלו. אבל לפעמים החלומות הכי פרועים שלנו לא עובדים כמו שדמיינו. זה בדיוק מה שקרה לאישה אחת שכל חייה השתנו לאחר שקיימה יחסי מין בשלישייה יחד עם בעלה.

לפי פוסט ויראלי שפרסמה האישה ברשת החברתית Reddit, בעלה רצה לעשות שלישייה כבר זמן מה, אבל עד שהיא אכן הסכימה - הדברים לא התנהלו כמו שהוא ציפה. הם התכוננו לזה זמן רב אך הוא לא חשב שהיא תהנה מזה אפילו יותר ממנו, מה שגרם ליחסים ביניהם להיות מתוחים.

עד שהסכימה לסקס בשלישייה, זה מה שקרה (צילום: אינג אימג')
עד שהסכימה לסקס בשלישייה, זה מה שקרה (צילום: אינג אימג')

היא כתבה: "אז בעלי בן ה-34 רצה שנעשה שלישייה עם בחור נוסף. לקח לי קצת זמן להסכים לזה אבל אז החלטנו שנחפש יחד מישהו ששנינו מרגישים אתו בנוח ומצאנו. אז ברגע האמת גילינו שהבחור הזר מקצוען לחלוטין. קשה מאוד להסביר את זה אבל הוא פשוט ידע מה לעשות בכל פרט ופרט, מעבר לזה שהוא היה מאוד מתחשב ובזכותו חוויתי חמש אורגזמות באותו לילה".

עוד היא ציינה: "ועכשיו בעלי לא מרפה מהעניין והוא בקושי מדבר איתי. הוא זה שארגן את הערב הזה להנאתו, והעובדה שיהיה לי כיף כנראה לא הייתה בראש סדר העדיפויות שלו. בסך הכל חיי הנישואים שלנו מאוד טובים ואני מאוד אוהבת אותו. מדובר רק בלילה אחד, אז למה הוא כל כך כועס?".

האישה האנונימית סיכמה את הפוסט בשאלה: "יש למישהו רעיון כיצד ניתן לתקן את המצב? אמרתי לו שנוכל אולי לנסות שלישייה עם עוד אישה אבל הוא לא ממש הגיב על זה".

הבעל יזם את השלישייה אבל כעת הוא פגוע (צילום: Shutterstock)
הבעל יזם את השלישייה אבל כעת הוא פגוע (צילום: Shutterstock)

הפוסט עורר תגובות רבות ברשת, כאשר מאות גולשים השתתפו בדיון בפורום. רבים הציעו שהבעיה קשורה כנראה ל"אגו" שלו, אך אמרו שישנן דרכים לטפל בכך. גולש אחד כתב: "ייתכן ויידרש זמן עד שהזוגיות תחזור למצבה הקודם. לא חייבים לדבר על כך כרגע, אבל כנראה שיידרשו הרבה שיחות בעתיד".

אחרת נתנה עצה רציונלית וכתבה: "הייתי מקיימת שיחה על כך שסקס אינו תחרות. את מכירה אותו יותר טוב מאיתנו. תני לו את הספייס והזמן שהוא צריך כדי להירגע לאחר המצב המלחיץ. כרגע אל תדברי על זה ואל תעלי את הנושא. תני לזה שבוע או יותר. במהלך הזמן הזה כדאי שתרשמי לעצמך את הדברים שאת רוצה לדבר עליהם ותבדקי אותם שוב כשהוא לא במצב כזה".

אדם נוסף כתב: "למרבה הצער, נראה שזה אף פעם לא עובד. ראיתי שלושה נישואים שנכשלו כי הם חשבו שהם יכולים לקיים שלישיות/רביעיות וכדומה. זה פשוט לא שווה את זה". משתמש אחר ענה: "הוא הבין שהדשא לא תמיד ירוק יותר בצידו השני". ואילו חמישי הסביר: "אם אפשר, טיפול זוגי עם יועץ חיובי למיניות נועד במדויק לטפל במצבים מהסוג הזה".