אישה אנונימית פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, שם היא חשפה שהיא בהריון וכי היא נרגשת מאוד. אך הבעיה היא שהאב הוא לא בן זוגה, אלא המאהב הסודי שלה, שבטוח בעצמו שהיא נפרדה מבן הזוג שלה.

בפנייתה, היא כתבה: "אני בת 29 והכרתי בחור בן 23 דרך מועדון כדורגל, הוא בקבוצת הגברים ואני בנשים. אנחנו מתראים באופן קבוע בבר אחרי המשחקים והוא מקסים, נראה טוב עם גוף פנטסטי. הוא תמיד היה מפלרטט איתי והתעלמתי עד לפני תשעה חודשים שהסכמתי לו ללוות אותי הביתה".

נכנסה להריון מהמאהב, בגידה (צילום: אינג'אימג')
נכנסה להריון מהמאהב, בגידה (צילום: אינג'אימג')

"רק התנשקנו באותו הלילה", היא המשיכה. "אבל זמן קצר לאחר מכן התחלנו להיפגש בתדירות גבוה יותר ולקיים יחסי מין מדהימים, או בעצם הכי טובים שהיו לי אי פעם. היינו הולכים לדירה שלו תמיד כי אני גרה עם בן הזוג שלי, אתו אני יוצאת כבר ארבע שנים".

"בן זוגי עובד כל הזמן. לא שכבנו במשך חודשים והוא איים שניפרד. הוא בן אדם מאוד לא נעים והוא צועק עליי המון. הוא מתעצבן אם אומרים לי שאני יפה או שאומרים לו שיש לו מזל שיש לו אותי. בשנה האחרונה המרחק בינינו גבר ובאופן מחשיד, הוא התחיל להסתיר את הנייד שלו ממני".

עוד היא סיפרה: "גיליתי שהוא שולח הודעות לנשים אחרות ומחמיא להן ברשתות החברתיות. בעקבות ההתנהגות הזאת שלו, ניסיתי להיפרד ממנו כמה פעמים אבל בכל פעם שהגיע השלב הזה, הוא שוב הפגין את קסמיו ועשה מאמץ גדול לרצות אותי ואז, בסופו של דבר אני נכנעת".

"לא מזמן אמרתי לו שאני רוצה ילדים והוא אמר שגם הוא, ובגלל זה החלטתי להישאר אתו אבל לא מזמן הוא שינה את דעתו. כמה שבועות לאחר מכן, נכנעתי לחיזוריו של הכדורגלן שלי - שבטוח שהיחסים ביני לבין זוגי הסתיימו והוא רוצה את ההריון וכל כך מתרגש". היא המשיכה: "זו יכולה להיות הזדמנות מדהימה להפוך לאימא אבל איך בדיוק, עם ילד בן 23? אני ממש מתביישת בעצמי. לא כך דמיינתי להפוך לאימא".

אישה בהריון (צילום: אינגאימג)
אישה בהריון (צילום: אינגאימג)

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימית: "אני יכולה להבין למה את רוצה לשמור את ההריון הזה, אבל כדאי לך לחשוב פעמים לפני שאת הופכת להורה יחיד. הרומן שלך עם המאהב חדש יחסית וזו הסיבה שהוא ככל הנראה מתלהב מההריון".

עוד היא כתבה לה: "גם אם מערכת היחסים ביניכם תעבוד ותצליח, עדיין תהיה לו חובה מבחינה חוקית להיות אב מעורב לילד. לא משנה מה תחליטי לגבי ההריון, את חייבת לעזוב את מערכת היחסים המתעללת שלך. האיש הזה לא עונה על אף אחד מהצרכים שלך".