מחקרים מראים שכ-46% מהנשים מזייפות אורגזמה באופן קבוע עם בן זוגן. אך למרות זאת, ישנם סימנים שיכולים לעזור לגברים לזהות אורגזמה אמיתית, כך לפי מאמר שפורסם ב"ניו יורק פוסט".

ראשית, חשוב להתעלם מגניחות וצעקות מוגזמות. לפי מומחים, סימנים כמו לחיים סמוקות וחיוכים ספונטניים הם אינדיקציות טובות יותר להנאה אמיתית. "הנאה אמיתית מאופיינת באותנטיות וספונטניות", הסבירה קייט פלאוורס, אחת המומחיות, לניו יורק פוסט. "חפשו סימנים המעידים על חוויה טבעית ולא מכוונת".

כך אפשר לדעת שבת הזוג מזייפת (צילום: אינג'אימג')
כך אפשר לדעת שבת הזוג מזייפת (צילום: אינג'אימג')

נקודה חשובה נוספת היא קשר עין. מומחית היחסים טוענת שבשיא ההנאה, האישה נוטה יותר לתת רמזים בלתי מילוליים דרך העיניים, ופחות משוב מילולי שעלול להיות מזויף.

אין צורך להתרגז, לפעמים עדיף פשוט לדבר על הדברים

לבסוף, אם הגבר חש שהאישה לא חווה אורגזמה אמיתית, כדאי לו לסמוך על אינטואיציה זו. "אל תזלזל בכוח האינטואיציה שלך", אומרת המומחית, "אם משהו מרגיש לא אמיתי, יש סיכוי גבוה שאכן כך הדבר. סמוך על תחושת הבטן שלך". 

דברו על זה, לא צריך לכעוס (צילום: אינג'אימג')
דברו על זה, לא צריך לכעוס (צילום: אינג'אימג')

אם הגבר חש שבת הזוג שלו אינה חווה הנאה מלאה, חשוב לא להתאכזב אלא לשוחח על כך איתה בפתיחות. "אינטימיות אמיתית עוסקת בחיבור, לא בביצועים", הסבירה פלאוורס והמליצה להתמקד בבניית קשר עמוק ובהנאה משותפת. "ידע הוא כוח - והבנת המורכבות של המיניות יכולה לעזור לנווט מפגשים אינטימיים בביטחון עצמי".