הרצון לנקמה אצל מי שבגדו בו הוא טבעי, ועולה אצל רבים, אך התגובות בפועל לבגידה הן מגוונות. יש מי שיבחרו לא לעשות דבר, אחרים ירחיקו לכת וירצחו את בן הזוג והמאהבת שלו, ויש שימצאו דרך פשרה באמצע. כך קרה לאחרונה כאשר אישה מסין גילתה שבעלה בוגד בה. היא תפסה אותו על חם במיטה עם אישה צעירה, והחליטה שהיא לא הולכת לשתוק על זה ובחרה בדרך של נקמה. 

לאירוע זה היו עדים רבים, שכמובן מיהרו לתעד אותו ולהעלות לרשתות החברתיות. בסרטון וידאו קצרצר שהפך ויראלי, ניתן לראות את הנקמה הכואבת שספגה המאהבת הצעירה.

נקמה כואבת. צילום מסך
נקמה כואבת. צילום מסך



 בסרטון, נראית האישה הנבגדת מוליכה את המאהבת ברחוב כשהיא עירומה, למעט חזייה לגופה והתיק שלה. כשהיא תופסת בשערה, האישה מכריחה את המאהבת ללכת ברחוב, בעוד קהל סקרן מתגודד סביב וצופה במתרחש, וכמובן מתעד את האירוע.

על פי הדיווחים, האישה החלה לחשוד בבעלה לאחר שזה החל להיעלם פעם בשבוע למספר שעות, בלי ליצור איתה קשר. היא ביקשה מאימה ובת הדודה שלה להתלוות אליה, בעוד היא עוקבת אחר בעלה. יחד הן עקבו אחר הבעל, אל עבר דירה שכורה קטנה, בה כאמור השתמש כדי להיפגש עם המאהבת הצעירה שלו. לאחר שתפסה את הבעל על חם, שלפה את הצעירה מן המיטה, הוליכה אותה במדרגות וברחוב בעיר יבין במחוז סצ'ואן. 
בתחילה, כפי שניתן לראות בסרטון, האישה הולכת יחסית לאט עם המאהבת, אך מתחילה להתעצבן ולהוציא את כעסה על האישה הצעירה, ועוברי האורח נאלצים להתערב כדי שלא תיפגע. "לאף אחד אין סימפתיה לאישה שנתפסת באקט עם גבר של אישה אחרת", כתבה  צ'יצ'י צ'אן, עוברת האורח שתיעדה את המקרה. "היא קיבלה את העונש שהוטל עליה כיוון שהבינה שעשתה משהו לא בסדר. זו אזהרה טובה לאנשים אחרים לא לעשות את זה. אנשים צריכים לפחד מההשלכות"