גברים תמיד רוצים לדעת מה נשים רוצות, שוברים את הראש במטרה להבין את התשוקות הכי גדולות שלהן והפנטזיות שלהן. ובכן, בשורות טובות ורעות. הסקר הבא גילה את מה או יותר נכון את מי נשים רוצות, אבל אם יש לכם בנות זוג זה לא ישמח אתכם. על פי סקר של אתר IllicitEncounters.com, כ-59% מהנשים מפנטזות באופן קבוע על סקס עם האקס שלהן, ולצדן רק 48% מהגברים מפנטזים על סקס עם האקסית שלהם. אך בעוד האקסיות אולי אינן במקום הראשון של הגברים, שני המינים הסכימו על כך שאהבה היא המרכיב הכי חשוב ליצירת מפגש מיני בלתי נשכח.

הסקר נערך על ידי פסיכולוגים באוניברסיטת אוהיו, אשר עקבו במהלך תקופה של שבוע אחר מחשבותיהם של 283 סטודנטים בגילאים 18-25 באמצעות תיעוד. אך, שלא כמו באח הגדול, התיעוד נעשה בידי הסטודנטים, שהתבקשו למנות כל פעם שחשבו על סקס, אוכל ושינה במשך כל היום. 


בניגוד למה שנהוג לחשוב, נשים חושבות על סקס והרבה. מהסקר התברר שנשים חושבות על סקס כ-18.6 פעמים ביום בממוצע, כלומר פעם ב-51 דקות ביום. לצד זאת היה תיעוד חריג של אישה שתיעדה כי חשבה על סקס 140 פעמים ביום, שזה פעם ב-7 דקות. עוד עולה מהסקר שנשים חושבות על אוכל 15.3 פעמים ביום, כלומר אחת ל-62 דקות, ועל שינה 13.4 פעמים, שזה אחת ל-72 דקות
לצד ממצאי הנשים המפתיעים, בקרב הגברים נמצא שגברים חושבים על סקס אחת ל-28 דקות, על אוכל כל 38 דקות ושינה כל 33 דקות.

via GIPHY