ה-1 באפריל כבר מאחורינו, אבל נראה שהמציאות הזויה יותר מכל מתיחה שאי פעם נעשתה בתאריך זה- דונאלד טראמפ נבחר לנשיאות ארה"ב, ביבי צבע את השיער וכעת המוזר מכל קרה -  ספגאטי-דונאטס. כמובן שאתם בהחלט יכולים להבין איך כל הדברים המוזרים שמתרחשים בעולם הזה מתגמדים אל מול המצאה קולינרית זו.

היינו מנסים, ואתם? צילום מסך: אינסטגרם
היינו מנסים, ואתם? צילום מסך: אינסטגרם



האחראים למאכל הלא שגרתי הזה הם בעלי מסעדה קטנה בברוקלין בשם המאוד מתאים Pop Pasta, שהחליטו יום אחד שסופגנייה רגילה זה אווט, וצריך לעשות משהו שיגרום לאנשים לצייץ או לכתוב בפייסבוק "wtf???". המאכל ההיברידי הזה הוא בהחלט wtf, ומדובר בשילוב של המאכל הנפוליטני הידוע, פשטידת פסטה, עם האוכל האמריקאי האייקוני, הדונאט.


בעלי המסעדה ויוצרי הקונספט החדשני, לואיג'י פיורנטינו ואישתו איימי, כתבו באתר המסעדה שלהם ש"במסורת הנפוליטנית, פשטידת הספגטי היא מנה שמכינים משאריות פסטה, בשילוב עם ביצים וגבינה, ואז הם עוברים הליך של טיגון". הם הוסיפו ש" באופן מסורתי, הספגטי מוכנס לתבניות עגולות של פשטידה, אותה חותכים לפרוסות".


בעלי המסעדה החביבים הם אנשים אופטימיים, ולדעתם זה האוכל המושלם לפיקניק או לבילוי בחוף הים. היתרון בו בין היתר הוא היותו לא מלכלך, יחסית למאכלים אחרים. החסרון שלו הוא שאם מישהו אוכל דבר כזה והולך לשחות, האוכל יצא חזרה בצורה של קונפטי-ספגטי. הנה עוד רעיון מהפכני לאוכל!

נראה כמו מתחילה לראשון באפריל אבל אמיתי לגמרי. צילום מסך:אינסטגרם
נראה כמו מתחילה לראשון באפריל אבל אמיתי לגמרי. צילום מסך:אינסטגרם



הספגאטי-דונאט נאפה כך שאפשר יהיה להחזיק אותו ביד אחת, והוא מגיע בטעמים של אלי אוליו, קרבונה (עם בייקון) וכמובן בולונז. יתר על כן, כמו בכל דבר הקשור לעולם הקולינרי, יש לו אוהדים וכן כאלו שלא ממש מתלהבים מהשילוב בין שני העולמות הללו. 


רבים האנשים שפנו לרשתות החברתיות כדיל הביע את דעתם על המוצר ההיברידי, כשחלקם מביעים סלידה עמוקה מהרעיון ומגיב אחד בטוויטר אף טען שלא 2016 כי אם 2017 היא"השנה הכי גרוע בהיסטוריה והיא לא נגמרה", לאחר שהופיעו לו הדונאטס-ספאגטי ומאכלים מוזרים נוספים בטיים. אך לצד השונאים היו גם מי שטענו שמדובר ברעיון מעולה, וכי הם ממש מאושרים שהוא קיים, "אני בקטע של זה. אני רוצה אחד. זה דבר טוב" צייץ אחד מאוהבי הפסטה העגלגלה.

דווקא נראה טעים. צילום מסך:אינסטגרם
דווקא נראה טעים. צילום מסך:אינסטגרם



כותבת שורות אלו דווקא הייתה מוכנה לנסות את המאכל, ויש בכוונתה לכנות כרטיס טיסה לניו-יורק רק עבור חוויה קולינרית מיוחדת זו.


 

Spaghetti Donuts at @smorgasburg! #spaghettidonut #smorgasburg #williamsburg #socold #butsodelicious

A post shared by Caitlin McBride (@yehudimcbride) on


הרי הטעם אינו מעורר אימה, מדובר בפסטה בסגנונות המוכרים לנו, אך היא הוכנה בצורה אחרת ממה שנהוג.



 

@smorgasburg with the cuz @_mfs_11 #spaghettidonut

A post shared by Stephanie Leschek (@leschekitout) on


אך גם אם אתם לא בין אוהדי הדונאטס-ספגטי זה לגמרי בסדר, אתם מוזמנים להמשיך לאכול ספגטי בנפרד ודונאטס בנפרד.



 

Can't resist a good weirdo food meme on opening day of #smorgasburg #spaghettidonut

A post shared by Rich Berger (@rbergs) on


או כל מאכל אחר. בתאבון!