להיות רווק פירושו להיות חופשי, אפשר לעשות מה שרוצים, מתי שרוצים ואף אחד לא גורר אתכם לאירועים שאתם לא אוהבים או מפגיש אתכם עם אנשים שהייתם מעדיפים לרצוח. אבל למי מאיתנו שמאסו בשינה באלכסון, המרדף אחר בני הזוג המושלמים הוא ארוך, מעייף ובעיקר מייאש. תשאלו את אנשי הטינדר, אפליקציות ההיכרות, או הברים המלאים באנשים שמחפשים אהבה, זמנית או קבועה.

 
ג'אנג ג'יג'יה, מהנדס בן 31 מסין, חיפש אחר בת זוג זמן רב מידי, מה שהוביל אותו לתהומות של יאוש ושגעון. אי לכך, ג'יג'ייה, מהנדס אינטליגנציה מלאכותית מוכשר, החליט שאם לא יוכל למצוא אישה עם דופק, יסתפק בבת זוג שלא כדאי לשים אותה במיקרו יותר מידי זמן.
 
אהבת חייו. צילום מסך דרך טוויטר
אהבת חייו. צילום מסך דרך טוויטר


כשהוא מצויד בכישורים הנדרשים, ג'יג'יה עיצב והינדס את אשת חלומותיו, והעניק לה את השם אינג-אינג. זו הייתה אהבה ממבט ראשון, ומספר חודשים בלבד לאחר שבניית הרובוטית הושלמה השניים התחתנו בטקס נישואין אמיתי לחלוטין. אומנם מבחינת החוק הם אינם באמת נשואים, כי החוק לא אוהב שאנשים מתחתנים עם חיות וחפצים, אבל היי, העיקר ההרגשה. 

למרות מה שאולי היינו מצפים, בטקס החתונה נכחו אימו של ג'יג'יה וחבריו. אחד מחבריו של ג'יג'יה ספיר לכלי תקשורת מקומי בסין, כי חברו החליט להתחתן עם רובוט לאחר זמן רב בו לא הצליח למצוא בת זוג.
 

via GIPHY

אותה אשת חלומות היא בעלת כל התכונות שג'יג'יה ייחל להן, או במילים אחרות, בשל היותה חתיכת פח עטויה פלסטיק משמעה שהיא היחידה ביקום שלא היה ביכולתה לסרב לו. מעבר לכך, אינג-אינג היא רובוטית חטובה ומושא קנאה לנשים רבות, משקלה 30 קילוגרמים בלבד והיא לעולם לא תוכל להשמין. האישה-רובוט אפילו מסוגלת לומר כמה מילים פשוטות וכן לזהות אותיות סיניות.
 
מזל טוב. צילום מסך טוויטר
מזל טוב. צילום מסך טוויטר


למרבה אכזבתו של המהנדס המוכשר, היא נטולת מיומנויות שיאות לרעיה בשנות ה-50. היא אינה יודעת לבשל, לנקות ולהגיש את נעלי הבית. בשלב זה, אפילו אין ביכולתה ללכת בכוחות עצמה. אך כל זה לא מייאש את המהנדס, ובעתיד, הבעל למופת מתכנן לשדרג את רעייתו, כדי שתוכל לשהות במקום לו נועדה אישה- המטבח. 
 

via GIPHY

אומנם מדובר בסיפור מרגש ונוגע ללב, אך יש רבים שחושדים כי מדובר בתעלול פרסמו מבריק במיוחד, שמטרתו לקדם את החברה בה עובד ג'יג'יה. בעבר, עבד החתן הטרי בחברה בשם בהואוויי, וייסד בה יחידה המתמחה ב- AI וברובוטיקה. כעת הוא הבעלים חברת סטארטאפ  אותה ייסד בשם  Brain of Things, והעניק לאינגאינג עבודה בתור דוברת החברה "החלום שלי ליצור בת זוג סוף סוף התגשם", סיפר בראיון לכלי תקשורת בסין, "אני רוצה לראות רובוטים בכל בית, ובסופו לש דבר אני רוצה לבנות רובוטית מציאותית".
אהבה אמיתית. צילום מסך טוויטר
אהבה אמיתית. צילום מסך טוויטר


יתכן מאוד שלצד התעלול הפרסומי, הבחור הצעיר באמת מחפש אישה. סביר להניח שאם חברת הסטארטאפ שלו תצלח, לא תהיה לו בעיה למצוא המון המון מחזרות.

אגב, יש מי שחוזים שעד 2050 נישואים בין בני אדם לרובוטים יהפכו חוקיים, אז אתם מוזמנים לבצע אצל המהנדס החביב הזמנות מראש.