יש אנשים שעושים דברים די דוחים בפומבי, והחשד הוא שזה נעשה תחת השפעת חומרים אסורים, או פשוט בשל העדר מוח בגולגולת. תהיה הסיבה אשר תהיה, נראה שמדובר בתופעה הולכת וגדלה שלא מתכוונת לעזוב אותנו בקרוב.



זוג תיירים בתאילנד, עשה בדיוק את זה, והחליטו שהמקום האולטימטיבי לעשות סקס הוא במושב האחורי של תחבורה ציבורית. האקט תועד בידי הנהג ההמום שורנאצ'אי אדרסי, שנסע מאחורי כלי הרכב, ה"טוק טוק", וקיבל הצגה בשורה ראשונה, אך לא ממש נהנה ממנה. אדרסי מיהר לשתף את הסרטון באחת הרשתות החברתיות תחת הכיתוב  "הם לא יכולים לחכות עד שיגיעו למלון?"


הזוג המגזים צולם בכפר קארון, ליד חוף פטונג באי פוקט, תאילנד, ולא נראה כי בני הזוג היו מודעים לכך שמצלמים אותם, או שלא היה להם אכפת, ועם לשפוט לפי התגובות, הם עלולים לשלם על כך ביוקר. לאחר שהסרטון הועלה לרשת, הוא נצפה פעמים רבות, ועורר זעם בקרב המקומיים, שמחו על כך שאתר הנופש הפופולרי ירד לטמיון, דבר שלטענתם לא היה קורה כמה שנים קודם לכן.


הצופים הזועמים הבחינו בלוחית הרישוי הגלויה של הרכב, וטענו שכדאי לאתר את הנהג ואת המלון בו הוריד את הזוג המגזים. אחד המגיבים כתב "למה הנהג לא עצר ודיבר עם הזרים? הוא היה יכול למנוע מזה לקרות", ואחר אמר "אל תאשימו את הנהג, הנוסעים הם שגרמו למשהו מכוער כזה לקרות". נכון לעכשיו, לא ידוע האם הזוג נתפס או לא, ואם כן איזה עונש צפוי להם.