יש הרבה אנשים שמסתובבים בינינו וחיים בסרט, אך בעוד חלקם בלתי מזיקים, יש מי מהם אשר מהווים סכנה לעצמם ולאחרים, וקבוצה אחרת של פסיכים שפשוט מהווים מטרד רציני וכדאי לשים אותם במחלקה סגורה כדי להשתיק אותם.



הצעירה הבאה מבריטניה היא כנראה שילוב של כל הקטגוריות הללו, וחיה בלה לה לנד. לטענת צ'ארלי ניל, 26, ממנצ'סטר, בריטניה, חייה הם סיפור טרגי יותר מזה של אוכלוסיות שלמות באפריקה אשר אין להן מזון.  הצעירה, לדבריה, מרגישה שקשה לה למצוא אהבת אמת בגלל שהיא יפה מידי ונראית טוב. לדעתה, מחזרים פוטנציאלים רואים בה רק כפרס או קישוט ולא מעבר לזה. כל זאת ועוד, ניל משוכנעת שלנשים שהמראה שלהן סתמי או ממוצע קל יותר למצוא חבר וליצור קשר רומנטי משמעותי.

ניל, שעובדת כעוזרת בחנות, סיפרה ל-mirror online כי חיי האהבה שלה הם אסון מתמשך בגלל המראה שלה, ושהגברים שהיא יוצאת איתם רק רוצים להשוויץ בה בפני החברים או להצטלם אתה. "בכל פעם שאני יוצאת לדייט, אכפת להם רק מאיך שאני נראית, הם אף פעם לא מקשיבים למה שאני אומרת", אמרה. החבר האחרון שלה, לדבריה, רק הציג אותה לראווה בפני החברים שלו, והדבר היחיד שהיה לו חשוב הוא להצטלם איתה. 


סיפור טראגי למדי. צ'ארלי ניל/פייסבוק
סיפור טראגי למדי. צ'ארלי ניל/פייסבוק



הצעירה הפסיכית אומנם חיה בסרט אבל לפחות בדבר אחד היא צודקת. לטענתה, גברים משוכנעים שבגלל המראה שלה יש לה בוודאי אופי פח, ואם לשפוט לפי דבריה, החלק האחרון של הטענה ככל הנראה נכון. אך היא מתעקשת שלא כך הדבר.  "נמאס לי שאנשים מניחים שאני רעה כשבפועל אני אדם מקסים. המראה שלי מושך את הגברים הלא נכונים, וזה ממש קשה, אך כעת אני לגמרי מוותרת על גברים".


הצעירה המשונה הייתה רוצה שמאהבים פוטנציאלים יאהבו אותה בשל אופייה ולא בשל יופייה, וכנראה שהיא נמצאת בבעיה במקרה זה. "אני חושבת שלנשים פשוטות מראה קל יותר כי גברים רוצים להכיר את האישיות שלהן, כי המראה שלהן ממוצע", אמרה ניל. "ואילו במקרה שלי, אני תמיד מקבלת את תשומת הלב הלא נכונה, הם אף פעם לא רוצים להכיר אותי כאדם. נשים עם מראה ממוצע הן אלו שזוכות להיות במערכות יחסים ארוכות טווח, ואני זו שמנשקת את כל הצפרדעים".

קשה להיות אני. צ'ארלי ניל/פייסבוק
קשה להיות אני. צ'ארלי ניל/פייסבוק

 
בשל כל ההסברים הטרגיים האלו, הצעירה החליטה שהיא מוותרת על אהבה, כי נמאס לה שגברים רק רואים בה אובייקט מיני. לא רק זאת, לדבריה העובדה שהיא נראית טוב לא רק משפיעה על חיי האהבה שלה, אלא גם על חיי החברה שלה. "נשים גם מקנאות בי, יש לי רק חברה אחת", סיפרה וסיכמה את החשדות לגבי אופייה. לדבריה, היא זו שבחרה לנתק קשר עם שאר החברות שלה ולא להפך. "הייתי פעם במועדון עם חברה שלי וכשהיינו בשירותים, הרבה בנות שלא הכרתי החמיאו לי, על השיער והמראה שלי. ואז פתאום חברה שלי פשוט הלכה ויצאה מהמועדון, והיא לא דיברה אתיי מאז".
 
אין לה אהבה כי לטענתה היא נראתה טוב מידי. צ'ארלי ניל/פייסבוק
אין לה אהבה כי לטענתה היא נראתה טוב מידי. צ'ארלי ניל/פייסבוק

 
על אף כל הקושי שה"מראה המדהים" שלה גורם לה, ניל אמרה ש"אני לא רוצה להיות פחות יפה, אני פשוט רוצה שגברים יתייחסו אלי אחרת". היא טוענת שהחברה מתייחסת רע לנשים יפות, אך קשה להבין איך היא יודעת זאת מאחר ואינה בקטגוריה, והמראה שלה שייך לקטגוריה בו לא הייתה רוצה להיות - ממוצע. מכל הסיפור הזה ניתן רק לשער כי לצעירה יש בעיות רבות, שככל הנראה נובעות מהאופי שלה והיחס שלה כלפי אחרים, ולא מהמראה שלה.