פוסט שהעלתה היום (ראשון) כלה מיועדת שנפגעה בתאונת פגע וברח בתל אביב חודשיים לפני חתונתה, ריגש את הגולשים ברשת. אדווה חי, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה וסיפרה על האירוע שקרה בשבוע שעבר בו נדרסה על ידי רכב בזמן שחצתה את הכביש סמוך לדיזינגוף סנטר. "מי שפגע בי השאיר אותי מדממת מהראש ללא הכרה ונסע". כתבה חי.



בפוסט שהעלתה, פנתה אדווה לאנשים שהיו באזור בזמן שנפגעה וביקשה את עזרתם על מנת לאתר את הנהג שהשאיר אותה מדממת על הכביש: "אם ראיתם, שמעתם או הייתם נוכחים במקרה, תעזרו לי. אני מתחננת אליכם. מהשניות הבודדות בהן הייתי בהכרה אני זוכרת המוני אנשים המומים סביבי. אם את או אתה אחד מהם, כתבו לי".




אדווה פירטה על הנזקים הפיזיים והנפשיים שנגרמו לה עקב התאונה ואמרה: "במקום ללכת להדרכת כלות השבוע, אני בהכנה לניתוח. במקום לבחור שיר לחופה, אני רק מתעסקת בלהצליח להירדם בלי סיוטים", חי הוסיפה: ריסקתי את העצמות ביד ואת כף הגל, נפצעתי קשה באוזן כל הפנים שלי חבולים".

בסיום פנתה חי למי שפגע בה ואמרה לו כי הוא שבר את ליבה, ויש לו עדיין הזדמנות לתקן. "אני מקווה שתדע שחוץ מכל הכאב הפיזי, שברת לי את הלב. החתונה שכל כך חיכיתי לה וההכנות. יש לך עוד הזדמנות לתקן ולו במעט".