בעלי חיים הם דבר מדהים, ואם לשפוט לפי הקליפ הבא, הם גם בעלי חמלה רבה ועוזרים לחברים ומשפחה בעת צרה. טיני ואן וויק, מהנדס מברקפן שבדרום אפריקה, תיעד ממש במקרה רגע מאוד ייחודי ומשונה בין שני גנואים, בגבול של הפארק הלאומי קרוגר במפומלאנגה, דרום אפריקה. בסרטון נראה גנו אחד שוכב על צד הכביש מחוסר הכרה, ולידו גנו נוסף שמנסה פעם אחר פעם להשיבו להכרה. לאחר מספר רב של ניסיונות עיקשים, הגנו שב להכרה ושניהם רצים משם. הקליפ אומנם צולם והועלה לפני מספר חודשים, אך צץ שוב ברשת השבוע ועורר מחדש את סקרנות הגולשים. 
 


"ביליתי זמן רב בתוך וסביב הפרקים ומעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר וויק ל-LatestSightings.com . "בדרך הביתה מארוחת צהרים, פניתי וראיתי גנו מפגין התנהגות לא שגרתית, ונוגח בדבר מה על הרצפה. מיד לקחתי את הנייד שלי כדי לצלם את מה שקורה. כשהתקרבתי לא האמנתי כשראיתי שזה גנו אחר על האדמה, שלחלוטין נראה מת, לפחות בעיני, שכן לא הראה סימני חיים"
 
וויק הוסיף כי המשיך ולצלם ולתדהמתו החיה ה'מתה' קמה ועמדה על רגליה. הוא ניסה לנסוע אחריהם כמה דקות, אך איבד את עקבותיהם לאחר שנכנסו לתוך השיחים: "למרבה הצער, שמעתי ממקור אמין בפארק שהיה צריך להרדים את בעל החיים בשל פציעה וחוסר יכולת ללכת כראוי", אמר וויק.