משפחה היא דבר מציק, בעיקר בגלל שאי אפשר איתה ובמקביל אי אפשר בלעדיה. ישנם רגעים בהם מתחשק למסור את בני המשפחה לדאעש, אבל אז לפתע הם נהיים ממש מצחיקים כשהם עושים מעצמם צחוק והופכים כהרף עין לנכס משפחתי חשוב. לאחרונה, במהלך חופשת ה״בנק הולידיי הבריטית, דוד אחד הוכיח למשפחתו עד כמה הוא חשוב להעלאת המורל של המשפחה ,לאחר שהרג אותם מצחוק בניסיון לקפוץ על טרמפולינה. לשמחתנו הרבה, בעיקר של אלו מאיתנו שאין להם טרמפולינה או דוד חביב, האירוע תועד והועלה לרשת בידי אחיינו של האיש, דמיאן מונקאסטר, מאסקס.



בסרטון, אותו העלה האחיין הטוב לטוויטר תחת הכיתוב "דוד שלי. בנק הולידיי. ברביקיו. אין מילים בפי", נראה דוד מבוגר וחביב קופץ להנאתו על טרמפולינה, אך מסתבר שהוא רק עושה חימום לקראת הבאות. לאחר כמה קפיצות רגילות, מגיע השלב הגורלי במופע והדוד מנסה לבצע סלטה לאחור, אך קורע את הרשת ונופל מהטרמפולינה על הדשא. ברקע ניתן לשמוע את בני המשפחה של הדוד נקרעים מצחוק.



הסרטון זכה ל-18,000 צפיות בטוויטר בלבד, ולאלפי צפיות נוספות ביוטיוב ובשאר הרשתות החברתיות, וזכה ל-17,934 ציוצים מחדש ומאות תגובות. בין המגיבים היו גם מי שדאגו לדוד החביב, על זה הוסיף דמיאן תגובה משלו וכתב שהדוד יצא מהאירוע ללא פגע וש"הוא בסדר, אבל יש לו כתם מהדשא הירוק על שיערו האפור". רוב התגובות היו אוהדות והיה מי שסיכם את האירוע היטב וכתב: "הכל מושלם. השיער האפור. הבגדים. הנפילה".




הדוד בהחלט נראה כמו מי שלא לוקח עצמו ברצינות רבה מידי, וממש מתחשק לאמץ אותו. כל אחד צריך דוד כזה!