אב ובתו רצחו את השכנה שלהם באכזריות, רק בגלל שפינצ'רה להם את הכדור. נטלי בולן, 28, ואביה ויליאם, 48, ממחוז לסטרשייר, אנגליה, היכו למוות את שכנתם קלי מאצ'ין כי השתמשה בסכין כדי להוציא את האוויר מהכדור של הבן של בולן. השבוע השניים הואשמו ברצח וייכנסו לכלא למשך שבע שנים.



בבית המשפט שמעו חבר המושבעים על התדרדרות היחסים בין משפחתה של בולן לבין מאצ'ין,34, שנמשכה מספר חודשים לפני הרצח. המשבר הגיע לשיאו לאחר שמאצ'ין, כאמור, הרסה את הכדור של אחד מארבעת ילדיה של בולן. על פי תצהירי בית המשפט, השכנה פינצ'רה את הכדור כיוון שנמאס לה מהרעש שעשו הילדים של בולן וכן מכך שכל הזמן הם זרקו את הכדורים שלהם אל עבר החצר שלה. על כן יום אחד, לקחה את אחד הכדורים, הוציאה ממנו את האוויר וזרקה אותו חזרה מעבר לגדר.



בולן הגיבה בצורה קיצונית למעשה, לקחה כמה חברות ומיהרה איתן לבית השכנה. היא דפקה בחוזקה על הדלת שלה ואמרה לה "אני הולכת להרוג אותך". היא עזבה יחד עם הנשים, אך לאחר 20 דקות חזרה עם אביה. לאחר שמאצ'ין פתחה להם את הדלת, השניים התפרצו פנימה, בולן החלה לחבוט בפניה מספר פעמים ולאחר מכן אביה דחף אותה אל עבר שולחן. כתוצאה מכך היא נפלה, שברה חמש צלעות וכן נגרם לה קרע באזור בית החזה. 

 
השכנה קלי מאצ'ין. טוויטר
השכנה קלי מאצ'ין. טוויטר


האירוע התרחש באוגוסט אשתקד, אך בולן ואביה הובאו לדין רק השבוע, בתום דיון של עשרה ימים בבית המשפט בלסטר. הם הורשעו פה אחד בהריגה בידי חבר המושבעים, שכלל שש נשים ושישה גברים. "הלכתם לביתה של קלי כששניכם הייתם במצב רוח זועם ונפיץ", אמר השופט שדן אותם למאסר, ניקולס.ק.ס. "שניכם הבעתם מעט מאוד חרטה". מאצ'ין הובהלה לבית החולים לאחר התקיפה, ושבה לביתה. היא נמצאה מתה על הספה בביתה כעשרה ימים לאחר האירוע כתוצאה מדימום פנימי, זמן קצר לפני שהייתה עתידה לעבור ניתוח.

וולדוויק קךלוז, לסטר איסט פורסט, לסטרשייר, אזור התרחשות הרצח. טוויטר
וולדוויק קךלוז, לסטר איסט פורסט, לסטרשייר, אזור התרחשות הרצח. טוויטר

 
עורך דינה של בולן, אם חד הורית, אמר להגנתה ש"זה היה רגע פזיז של טירוף. היא איבדה את קור רוחה. העניינים היו מתוחים במשך זמן רב - היא פשוט איבדה את זה". הוא הוסיף ש"למרבה הצער התוצאות היו הרבה מעבר לכל דבר שהיא הייתה יכולה לדמיין, וזה משהו שהיא תמיד תתבייש בו ותתחרט עליו לעד. היא מאוד מאוד מצטערת, ומתנצלת בפני משפחת המנוחה על מה שקרה".
 
ביתה של השכנה קלי מאצ'ין. טוויטר
ביתה של השכנה קלי מאצ'ין. טוויטר

  
במקביל, עורך דינו של אביה של בולן אמר כי "מדובר במקרה מאוד יוצא דופן - כתוצאה מדחיפה אחת בודדת - והוא אחראי לחלוטין למותה הבלתי צפוי של קלי מאצ'ין". לדבריו, האב הלך לשם כדי לעשות את הדבר הנכון ולעזור לביתו, אבל אז עשה את הדבר הלא נכון ואיבד שליטה. השוטר מרטין סמולי ממשטרת לסטרשייר, אמר בנושא כי "הפעולות שלהם היו מוגזמות והם תקפו את קלי בלי לחשוב על התוצאות. עכשיו הם עומדים בפני מאסר ממושך ושתי משפחת נותרו הרוסות".