גבר אחד מארה"ב הצליח לחמוק מפשע במשך 8 שנים, וכעת, לאח מותו, משפחתו משלמת את המחיר ונענשת על מעשיו. הגבר, אלן דאן, גר יחד עם אשתו מרגרט בבניין מגורים בסאן סיטי קליפורניה, עד למותה ב-2002. אך מה שרשויות החוק לא ידעו, הוא שהוא שהשניים המשיכו להתגורר יחד גם לאחר מותה של מרגרט.



בניגוד לחוק, המחייב על הודעה על פטירה, דאן לא סיפר על כך לא למשטרה ולא לכל גורם רשמי אחר,ובמקום זאת החביא את גופתה במקפיא, כדי שיוכל ליהנות מדמי הביטוח הלאומי שיועדו לה. סך הכל, דאן צבר מכך סכום של 92,088 דולר במשך 8 שנים, עד שהתאבד בירי ב-5 באוגוסט 2010, בגיל 86.

כאמור, דן לא סיפר על פטירת אשתו לאיש, גם לא לשאר משפחתם, שכנים או חברים, איש לא ידע על מותה. לשכניו הוא רק אמר, כאשר שאלו לגביה, שהוא נאלץ להעביר אותה לבית אבות. "היא הייתה אישה מקסימה, מאוד משכילה", סיפרה אחת משכנותיה לשעבר, מרילין גורדון, ל-Tampa Bay Times. באשר לדן, שכניו תארו אותו כמתבודד, שלא אהב להשתתף באירועים חברתיים של בניין המגורים. "הוא היה טיפוס מאוד אנטי-ממסדי", אמרה קרול קינגסברי, אחות הוספיס שהתיידדה עמו לקראת מותו. "הוא רק ניסה לדפוק את המערכת".


 
החביא את אשתו בפריזר כדי לקבל את דמי הביטוח הלאומי שלה. אינגאימג
החביא את אשתו בפריזר כדי לקבל את דמי הביטוח הלאומי שלה. אינגאימג

 
על פי nbcmiami, רק לאחר מותו של דאן, גילו שארי משפחתם על מותה של מרגרט, ועל מעשיו האיומים של דאן. בנוסף, נאמר להם שלא יוכלו לרשת את הבית של אלן ומרגרט בשל כך. במשך השנים, כך עולה מהדיווחים, דאן הוציא את כל כספו, כולל זה שיועד לאשתו, כך שלאחר מותו שכל שנותר לו כירושה הוא הבית בו התגורר.

אך ברגע שהרשויות הפדרליות גילו שהוא הוציא כסף במרמה מהמדינה בסכום של מעל  90,000 דולר, הם הודיעו למשפחה שביתו יוחרם. "יורשיו, שלא ידעו שהסתיר את מות אשתו, הסכימו לוותר על זכויותיהם לרשת את הבית ולהעמידו למכירה", נאמר מפי משרד המשפטים בהצהרה רשמית. "היחידה נמכרה מאז. לאחר ששילמו את המיסים החוזרים, עלויות המכירה והסכומים המגיעים לוועד הדיור, ההכנסות הנותרות מהמכירה, בסך 15,743.14 דולר, שולמו למדינה".