רבים הם האנשים שפוחדים מליצנים, וגם אלו שלא, ודאי יברחו בבהלה אם יראו ברחוב ליצן חמוש רץ לעברם ומנופף בנשקו. למרבה הפחד ליצנים רצחניים לא קיימים רק בסרטים וסדרות האימה, הם מהלכים בינינו, רוצחים, שודדים ובעיקר ממש ממש הזויים. לאחרונה, אזרחים במדינת מיין, ארה"ב, חוו ממקור ראשון תקיפה של ליצן קריפי, וזה לא החלק הכי מוזר בסיפור. על פי הטלגרף, תושבים מבוהלים מהעיירה הוליס, מיין, החלו להתקשר בהמוניהם למשטרה בשעות הערב, ודיווחו על אדם במסכת ליצן ומצ'טה מסתובב בחובות ומנוף בנשקו.



שוטרים ממשטרת מיין שהגיעו למקום החלו בחיפושים אחר החשוד הקריפי, שלפי הדיווחים ברח לתוך יער בקרבת מקום. הוא נמצא לבסוף ליד וטרבורו, עיירה הנמצאת במרחק של עשרה קילומטרים מהוליס. דובר המשטרה אמר שהגבר זוהה כקורי ברי, בן 31 מהוליס. ברי נמצא בידי השוטרים כשלראשו מסכת ליצן, ואל חולצתו חוברה מצ'טה, במקום בו פעם הייתה ידו שנקטעה.

ליצן רצחני. טוויטר
ליצן רצחני. טוויטר



ברי, שעל פי דיווחי המשטרה היה שיכור לגמרי, טען להגנתו כי לא תכנן להזיק כלל, אלא רק למתוח את התושבים ולהיות "קריפי קלאון", כפי שעשו רבים לפניו, במקומות אחרים בארה"ב. אך כל הטיעונים הללו לא שכנעו את השוטרים, וברי הואשם באיומים והוכנס למעצר. הוא שוחרר לאחר זמן לא רב ממעצר בערבות של 200 דולרים, ומהמשטרה נמסר שהוא אומנם היה שיכור, אך לחלוטין שיתף פעולה.



ברי בכבודו ובעצמו. טוויטר
ברי בכבודו ובעצמו. טוויטר