לפעמים נדמה שהמעסיקים מחפשים תירוצים לפטר אנשים, ויאחזו גם בסיבות ההזויות ביותר על מנת להשיג את מבוקשם. לאחרונה, אישה מצאה את עצמה ללא עבודה לאחר שגנבה ואכלה חטיף שוקולד של עמית לעבודה, אך לא נשארה פראיירית ונאבקה על מקומה בהצלחה רבה. האישה, שידוע רק ששמה ג'וליאן, בת 64, מהיידלברג, מגרמניה, עבדה כמטפלת במרכז לילדים עם מוגבלויות במשך 30 שנה, כאשר יום אחד אמרו לה שהיא מפוטרת ללא הודעה מוקדמת. 

המקרה הגיע עד לבית המשפט, שם התברר כי היא מואשמת על ידי המעסיק שלה באכילת חטיף שוקולד בשווי של כמעט שלושה דולרים של עמית לעבודה. זו אמנם נשמעת כמו סיבה ממש הזויה לפטר מישהו, אך לדברי הבוס של ג'וליאן, מדובר בעבריינית סדרתית, שגם השתמשה במכונת הכביסה של מקום העבודה לשימוש אישי וכן גנבה ממנו המון דברים, כולל תיק גב של עמית אחר. 
 

על פי ה-.telegraph, השופט דניאל אובסט קבע כי לא ניתן להוכיח גנבה של תיק הגב, בסך 11 דולרים, וכן לא נמצא כי שימוש אישי במכונת הכביסה מנוגד למדיניות החברה. לגבי גנבת ואכילת השוקולד, אותו טענה ג'וליאן שהחליפה באחר, קבע השופט כי "לקיחת רכוש של אחר עדיין איננה מצחיקה", אך הודה כי "העונש על כך היה יכול להסתכם באזהרה". בעקבות הדיון, הושג הסדר עם המעסיק של ג'וליאן, היא קיבלה אזהרה משמעתית והועסקה מחדש בתפקידה הקודם. למרות ההאשמות הרבות שהוטחו נגדה, ג'וליאן התעקשה כי היא הולכת בראש מורם כיוון ש"לא עשיתי שום דבר רע", אך הודתה שאיננה מרגישה הקלה נוכח גזר הדין.

via GIPHY