לרוב, אנשים מנסים שלא להסתבך עם החוק, אם עולה הדבר בידם, שכן הם יודעים שמשם דברים רק יכולים להתדרדר, ורישום פלילי עלול לפגוע בסיכוי שלהם למצוא עבודה, בין היתר. אך לפעמים דווקא ההסתבכות עם רשויות החוק עלולה להיות זו שתנחית לאנשים את עבודת חייהם, זאת כמובן במידה והם נראים טוב. לאחר שתמונת מעצר שלו הפכה ויראלית, הפך צעיר אחד מארה"ב לסנסציית רשם, ומשם הפך לדוגמן מבוקש ויוצא דופן.



ג'רמי מיקס. העבריין הדוגמן הראשון. צילום: יח"צ
ג'רמי מיקס. העבריין הדוגמן הראשון. צילום: יח"צ



מקאהי אלנטה לאקי, 20, מדרום קרוליינה, מצא עצמו חותם על חוזה דוגמנות עם סוכנות הדוגמנות St. Claire Modeling, דווקא בגלל שהסתבך עם החוק, ודי הרבה פעמים ראוי לציין. הוא, הפך לסנסציית רשת בעיקר בשלל העובדה שיש לו עיניים בשני צבעים שונים, האחת חומה והשנייה כחולה, מצב נגרם בשל מצב גנטי נדיר בשם הטרוגרומיה.  "מיד ידעתי שהוא מושלם לסוכנות",  אמרה מנהלת הסוכנות  דמיאנה אובריאנט. לדבריה, התכנית היא להביא את לאקי לשבוע האופנה בניו יורק בפברואר הקרוב. 



ג'רמי מיקס, מאחורייך. הדוגמן עבריין החדש. טוויטר
ג'רמי מיקס, מאחורייך. הדוגמן עבריין החדש. טוויטר



לאקי, כשמו כן הוא, הצליח לחמוק משהיה ממושכת בכלא, למרות שנעצר מעל חמש פעמים בעיר ראלי בצפון קרולינה במהלך 2016. הוא הואשם בכמות מסיבית של עבירות ביניהן גנבה והחזקה של רכב  גנוב, ניסיון לחמוק ממעצר, תקיפת אישה ועוד. מצב הנוכחי של האישומים נגדו אינו ברור, אך הוא מוחזק בימים במעצר. אך העבר הפלילי שלו לא מפריע לו להפוך לכוכב עולה, ובאינסטגרם בלבד יש לו מעל  כבר יש לו 20,000 עוקבים.




כמובן שרבים כבר הספיקו להכתיר את לאקי כ"ג'רמי מיקס 2". מיקס, 33, בדומה ללאקי, הפך לסנסציית רשת ולדוגמן, לאחר שתמונות המעצר שלו הפכו וירליות ב-2014. מיקס נעצר בין היתר בשל היותו חבר כנופיה. הוא זכה בזמנו בתואר הפושע החתיך בעולם, הפך לדוגמן ואפילו הספיק לככב על מסלולי דוגמנות. כיום הוא התחיל להסתובב בחוגים שהוא רק חלם לגנוב מהם, ואף ידגמן בקרוב עם בר רפאלי.



 

Photographer @christian__cody Styled by @demantistclaire

A post shared by Mr. Lucky (@officialmekhilucky) on


כעת למיקס יש תחרות די גדולה, כי שתי עיניים כחולות זה לא כל כך מיוחד לעומת עין אחת כחולה. אלא אם כן יוכל לשנות את צבע אחת מעיניו, יהיה בבעיה רצינית.