בפעם הבאה שאתם קונים ירקות בסופר, כדאי שתשטפו אותם היטב ותוודאו שאף אחד לא "התרחץ" בהם. לאחרונה עלה לרשת סרטון מוזר שצולם ב - Kroger supermarket, בסטון מאונטיין, ג'ורג'יה, ובו נראית אישה שוכבת על חסות ועושה דברים מטרידים למדי. על פי עמנואל גבריאל סקוט, שצילם את הסרטון, האישה ברחה מהמשטרה וניסתה להתחבא באגף הירקות והפירות. הוא העלה את הסרטון ליו-טיוב וכתב ש"הרגע הייתי עד לאישה שסטרה לשני אנשים בלי שום סיבה נראית לעין", בעודו מתכוון למה שקרה לפני הקטע המצולם.



על פי החשד, האישה ככל הנראה הייתה תחת השפע, סמים, כאשר סטרה לשני זרים בסופר. כאשר אחד העובדים במקום ניגש לטפל בה, היא מיד צעקה "אונס" ו"התעללות". כאשר שמעה שמתקשרים למשטרה, ברחה וניסתה להתחבא בין החסות, ללא הצלחה רבה. כפי שניתן לראות מהסרטון, לאחר שמצאה מקום "מחבוא", האישה החלה לקחת עלי חסה ולשפשף אותם על רגליה וצווארה, ומלמלה מה שנשמע כמו וידוי. "התכוונתי לגנוב, אני כלבה רעבה", אמרה. "ואני שחורה לגמרי. וגם התינוק שלי ממש שחור". 

 


העובד שניסה לטפל בה בשלב מוקדם יותר מנסה להוריד אותה מהסחורה הטרייה, כשהוא אומר לה "גברתי, גבירתי, תרדי משם, תפסיקי", ללא הועיל. הוא המשיך להסתכל עליה בתדהמה, יחד עם קהל סקרנים שהתאסף במקום. נכון לעכשיו, זהות האישה לא ידוע וכן לא ברור האם נעצרה לבסוף, ובגין מה.