האירועים שמתרחשים בעולם כל כך מוזרים, שנראה שצריך להפוך אותם לסדרה. אך את הסדרה יש לתייג כסדרת מדע בדיוני ופנטזיה, שכן האירועים משונים יותר מעבר לכל דמיון. לאחרונה דווח בארה"ב על אישה ניסתה לרצוח את הבעל של ביתה, לאחר שחשף את הרומן שניהלו השניים. קטלין דייויס, 58, ניהלה מערכת יחסים אינטימית עם הבעל של ביתה, מייקל קיארה, 33.



כאשר קיארה התוודה על הרומן בפני ביתה האנה, דייויס נסעה להתעמת איתו בביתו בגני פאלם ביץ', פלורידה, אך כוונותיה היו רחוקות מלהיות דיפלומטיות. כשדייויס הגיע לביתו, כך עולה מהדיווח של ה-nydailynews, החלה לזרוק ביצים על ביתו ועל מכוניתו. כשקיארה יצא החוצה לבקש ממנה לחדול, דייויס נכנסה למכוניתה וניסתה לדרוס אותו מספר רב של פעמים. 


קייטלין דייויס. צילום: משטרת פאלם ביצ
קייטלין דייויס. צילום: משטרת פאלם ביצ

למזלו של קיארה, במקום היה שוטר שהבחין במתרחש ונחלץ לעזרתו. "ראיתי אותו רץ לכיוונים שונים בניסיון להימנע מדריסה בידי הרכב בו נהגה דייויס", סיפר השוטר ממשטר מחוז פאלם ביץ'. "הרכב עצר לאחר שהבחין בניידת שלי, ודייויס נעצרה בשל מעשיה".  הוא הוסיף ש"ראוי לציין כי בזמן שעצרתי את דייויס, היא באופן ספונטני אמרה משהו כמו 'זרקתי ביצים על הרכב שלו ורציתי לדרוס אותו'".
 
מייקל קיארה. צילום: משטרת פאלם ביצ
מייקל קיארה. צילום: משטרת פאלם ביצ


דייויס נעצרה בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות עם נשק קטלני, היא הוחזקה במעצר במשך יומיים בכלא של מחוז פאלם ביץ , ושוחררה בערבות של 3,000 דולרים. קיארה סיפר במשטרה כי חשש לחייו והוא מתכנן להגיש כתב אישום נגד האם. קיארה ניסה לטעון שנפרד מהאנה לפני שהחל לנהל רומן עם דייויס, מידע שלא תואם את התרחשות האירועים. מוקדם יותר השנה הוא נעצר על תקיפתה האנה מול ילדיהם, לאחר שגילה שבגדה בו. קיארה הכחיש שפגע בהאנה פיזית ואמר שהתקיפה הייתה מילולית בלבד




קייטלין והאנה, ביום חתונתה של האנה. צילום  מסך
קייטלין והאנה, ביום חתונתה של האנה. צילום מסך