המציאות אומנם מוזרה דיה, אך מדי שנה, בדיוק בתקופה זו, דברים הופכים הזויים יותר לרגל חג "ליל כל הקדושים", כך למדו שוטרי תחנת משטרת אוקסברידג' בבריטניה, כשהם גילו שאחד התושבים במחוז הוא לא אחר מפרדי קרוגר. את התגלית מפחידה גילו השוטרים כאשר מצאו בסל שיועד להשבת כלי נשק כפפה זהה לזו שלבש הרוצח הסדרתי הבדיוני מרחוב אלם. 


"יש סכינים ואז יש את זה", נכתב בפוסט בחשבון הטוויטר של המשטרה, לצד תמונה של הכפפה מעוררת האימה. "הכפפה הונחה בבטיחות באופן אנונימי ב'סל הסכינים'". הציוץ המשעשע מיד לכד את תשומת הלב של כלי התקשורת בבריטניה, שדיווחו כי הכפפה מעוררת האימה היא תוצרת בית ובעלת להב של 15 ס"מ. 





פרדי קרוגר. צילום: רויטרס
פרדי קרוגר. צילום: רויטרס


גם הקהל ברשתות החברתיות לא נשאר אדיש וראה את הצד היחיד בסיפור, הלא הוא הצד ההומוריסטי. היו מי שטעו וחשבו שמדובר בנשק של וולוורין או של אדוארד מהמספריים של אדוארד, אך מגיבים נעלבים מיהרו להעמיד אותם על טעותם. אחד המגיבים סיכם יפה: "אז פרדרי קרוגר גר באוקספרידג'- מעולה בדיוק עברתי הנה שנה שעברה במחשבה שזה מקום בטוח לגור בו". 
 

via GIPHY

סלי סכינים, למרות שמם, מיועדים לנשק מכל סוג שהוא. מדובר בחלק ממבצע שהחל בבריטניה לפני עשור, שמטרתו לעזור לתושבים להיפטר מנשק באופן בטוח ואנונימי, ולהפוך את הרחובות לבטוחים יותר. אם כי יש סיכוי שבמקרה זה מדובר במתיחה לרגל החג המפחיד ביותר בשנה.