נרי ליבנה כנראה לא האמינה שהטור שלה נגד חתולים יעורר הד שכזה. לאחר שארגון "משמר בעלי החיים" שלח מכתב מנומק ל"הארץ", שם נכתב הטור, בו הוא מאיים בנקיטת הליכים משפטיים, עלתה ליבנה לראיון אצל בן כספית ורוני בראון ב-103FM. "מצאתי אותו אתמול לצערי", סיפרה על החתול אליהו, כוכב הטור המדובר, "מכיוון שאני אדם מזוכיסטי עם מנטליות של אשה מוכה כנראה, ירדתי למטה מהקומה השלישית בה אני גרה, שמעתי יללות שבר בחצר. אמרתי אליהו, ואז הוא ענה לי, עלה למעלה וגמר את תכולת הבית".




"אני נורא אוהבת חתולים", הבהירה ליבנה, "קיבלתי שלא ברצוני חתול מהגיהינום. לדעתי הוא מתנחל במסווה, הוא מתנחל מאיתמר. בטור אישי לא מדובר על מחקר, מדובר על התרשמויות אישיות של הכותבת עכשיו, שמבוססת על פי החתול אליהו. מה שקרה לאליהו מאז המכתב הזה הוא שאליהו הפך לחתול המפורסם ביותר".

"אני מתנצלת בפני החתולים שקוראים את הארץ ולא מבינים סאב טקסט", המשיכה ליבנה, "ותודה על תרומתכם למאגר המנויים העצום של העיתון. אליהו הוא גם אשכנזי, גם שמאלני, וגם תל אביבי ולכן דמו מותר. הוא מאוד חינני. אני החזרתי אותו, אבל הוא פשוט לא מחבב אותי. הוא מתעקש ליפול מהשולחן וליפול על הגב. לשתות מים מהאסלה, לשבור כל כלי והוא קרע לי ארבע שמלות, למרות שקניתי לו משטחי גירוד אקזוטיים. הוא מין חתול שמוכה טראומה כלשהי. אני לא רוצה חיה ביקורתית בבית. יש מספיק בחוץ".