בוס שנשבר לו מהכול, קם בוקר אחר ופיטר את כל העובדים שלו, במטרה "להגשים את החלום שלי שהוא לא לעבוד כאן יותר". סידני הארדי, 57, מנכ"ל חברת האוטובוסים "ניפי באס" (Nippy Bus) גרם להלם אדיר השבוע, לאחר שהתפטר ושלח תזכיר פנימי המודיע על פיטורים לכל 27 עובדיו, נהגי החברה. באתר החברה, שפעלה במחוזות סומרסט ודורסט, אנגליה, נכתב כי היא מפסיקה את שירותיה באופן מידי ביום ראשון. המהלך הפתאומי גרם לכאוס אדיר, והשאיר מעל 300 סטודנטים ותלמידים מהמחוזות ללא דרך להגיע אל יעדם. 

הצעד הקיצוני של הארדי הוביל להתפרקות החברה, ואילץ את המועצות המקומיות למצוא בזריזות חברות תחבורה אלטרנטיביות, לתלמידים ולשאר תושבי המחוזות, עוד באותו היום. גם עובדי החברה כמובן הוכו בהלם מכך שמצאו עצמם יום אחד ללא עבודה, וגם מילותיו הקשות של הארדי לא הקלו על הבשורה. "לעזאזל. הספיק לי והבנתי שאני לא יכול לעבוד איתכם אף לא רגע אחד נוסף", כתב הארדי. יש הבדל בין הרמת ידיים לבין היכולת להבין שהספיק לך. הספיק לי והבנתי שאני לא יכול לעבוד איתכם, האנשים שהעסקתי, אף לו רגע אחד נוסף".
 

התזכיר שנשלח לעובדים ההמומים. צילום מסך
התזכיר שנשלח לעובדים ההמומים. צילום מסך



כדי שהמסר יהיה ברור וכואב עוד יותר הוסיף הבוס הממורמר ש"השערים של החברה יהיו סגורים ולא יפתחו, אז אתם יכולים להישאר בפיג'מה שלכם ביום ראשון ולהישאר לישון". למרות הכאוס שיצר, הארדי מצידו לא התבייש ולא הסתיר את שמחתו על כך שעזב תפקיד בו היה 13 שנים. "מגיע זמן בכל מערכת יחסים בו אתה צריך להגיד 'לעזאזל עם זה', להיפרד לשלום ולהמשיך הלאה. זה הזמן שלי!". 



הספיק לו. הארדי, שני מימין. צילום מסך
הספיק לו. הארדי, שני מימין. צילום מסך



למרות שהצעד נראה פתאומי וקיצוני, עובדי החברה סיפרו שהיא נקלעה לצרות עוד ב-2011, לאחר שנהגים רבים עזבו לטובת חברות תחבורה גדולות יותר. כתוצאה מכך, חברת האוטובוסים, שהפעילה 17 אוטובוסים בשני מחוזות, נאלצה לצמצם באופן ניכר את מספר המסלולים שלה. עוד סיפרו העובדים כי הארדי היה אדם פרטי שלא היו לא יחסים טובים עם הנהגים.



החברה סגרה את שעריה בתחילת השבוע. צילום מסך
החברה סגרה את שעריה בתחילת השבוע. צילום מסך



על פי דיווח של ה-BBC, נהגי החברה המבוהלים לא יצטרכו לדאוג יותר מידי על כך שנותרו ללא עבודה. עם פרסום הידיעה הדרמטית של הארדי, חברות תחבורה ציבורית רבות באזור אמרו שיקבלו בזרועות פתוחות כל עובד של "ניפי באס".