רובן הגדול של האמהות מפסיקות להניק את הילדים שלהם לאחר חצי שנה, זו הנורמה וטוב שכך. אך סופי מיי לאן, 29, עדיין מניקה את בתה בת ה-5, ג'סמין, ומתכוונת לעשות זאת עד שימלאו לה שבע לפחות. לדבריה, אין בכך כל רע, להפך, ההנקה אף מקרבת בין השתיים וכל הצדדים מרוצים. "אני לא חושבת שיש כל דבר מוזר בהאכלת הילדים שלך", סיפרה סופי ל"סאן" הבריטי. "חלב אם הוא מזין, מרגיע והוא בחינם. בוודאי חסכתי אלפי ליש"ט במהלך השנים".



אבל לא כולם שמחים על כך, בייחוד לא הבעל כריס, 30. לדבריה, כריס זועם על כך ומבקש ממנה להפסיק להניק. "זה גרם לוויכוחים. כריס היה רוצה שאני אעצור כי זה כל כך מעייף", אמרה. "אנו רבים על זה, אבל אנחנו יודעים שחלב אם הוא אחד הדברים הכי בריאים שאנחנו יכולים להעניק לילדים שלנו".



סופי, ג'סמין ואריאנה. צילום: אינסטגרם
סופי, ג'סמין ואריאנה. צילום: אינסטגרם



לסופי וכריס שמתגוררים בעיר וויקפילד, אנגליה, יש בת נוספת, אריאנה, בת שנתיים. סופי ישנה איתן כל לילה ומניקה אותן עד שהן נרדמות, אקט נוסף שלא משמח את הבעל כריס. לדבריה, כשהיא מניקה את ג'סמין בפומבי זה גורם לאנשים "לנעוץ מבטים. אני מרגישה קצת לא בנוח בגלל זה". אך היא ממשיכה בכל זאת.


סופי, ג'סמין ואריאנה. צילום מסך
סופי, ג'סמין ואריאנה. צילום מסך



לדברי האם, היא עושה זאת כי בנותיה פשוט לא מעוניינות להפסיק. "ג'סמין החלה ללכת לגן בשנה שעברה, ואמרתי לה שלא יהיו שם הרבה ילדים שיונקים, אבל זה לא מפריע לה. "אני מקווה שכשיתחילו לצאת לה שיניים טוחנות ויהיה לה יותר קשה לאחוז בשד אז אולי היא תגמול את עצמה, כשהיא תגיע לגיל שבע בערך". היא מודה שבעלה צודק ומדובר בהליך מתיש. "אני רוצה להפסיק בסוף, כי לפעמים זה כבר נהיה יותר מידי", אמרה סופי.

סופי וג'סמין. צילום: אינסטגרם
סופי וג'סמין. צילום: אינסטגרם