נערת ליווי צעירה מוושינגטון למדה בדרך הקשה שכאשר מחסלים מישהו כדאי מאוד לוודא שהוא מת, פן יחלים מפציעותיו וילשין עליה לרשויות. מאריסה וואלן, 21, כנראה לעד תצטער שלא ביצעה וידוא הריגה בלקוח שלה, ובכלל על כך שלא ברחה למקום נידח בו לא ניתן יהיה לתפוס אותה. וולן, נערת ליווי במקצועה ואם לילד, נעצרה לאחר שירתה פעמיים בלקוח שלה בביתו במחוז אוורט, גנבה את ארנקו והאקדח שלו. היא הספיקה להוציא מחשבון הבנק שלו כ-12,000 דולר לפני שנתפסה. לשוטרים הסבירה להגנתה, שירתה בלקוח כי הוא גרוע במין אוראלי.



הלקוח, כבן 36, שעובד ב-IT, נמצא שלושה ימים לאחר מכן עדיין בחיים, לאחר שקולגה מודאג סיפר שהוא לא הגיע למשמרת שלו. על פי העיתון "דה הארלד", כשהשוטרים מצאו את הקורבן הוא היה עם דם על ראשו, ולא היה מסוגל לדבר. בבית החולים, בעודו מחלים מפציעותיו, הוא הצליח להסביר לשוטרים באמצעות סימני ידיים מאולתרים שהיצאנית שהזמין ניסתה לחסל אותו. מבדיקה במצלמות האבטחה מחוץ לביתו, עולה שהקורבן השתמש בשירותיה של הצעירה חמש פעמים לפני האירוע. בתיעוד האחרון היא נראית נכנסת לביתו ובורחת משם שעה בלבד לאחר מכן, עם כרטיס אשראי בידיה. 



מאריסה וואלן, צילום מסך
מאריסה וואלן, צילום מסך



בזכות צילומי האבטחה, וכן מעקב אחר ההוצאות המופרזות מכרטיס האשראי הגנוב, הצליחו לבסוף השוטרים לאתר את וולן ולעצור אותה. על פי חדשות  CBS, היא נעצרה באשמת תקיפה מדרגה ראשונה, שוד מדרגה ראשונה וגנבת זהות מדרגה ראשונה. במהלך חקירתה, וולן שינתה את גרסתה פעמים רבות. בגרסתה הסופית, טענה הצעירה כי ירתה בלקוח שלה כי "הוא ביצע את אקט המין האוראלי בצורה לא טובה".  



וולן הספיקה להשתתף בדיון הראשוני שלה בבית המשפט, שם השופט הופתע לגלות שכבר הוצאו נגדה כ-13 צווי מאסר בשל עבירות שונות. וולן שוהה כעת במעצר עם ערבות שחרור בגובה של מיליון דולר. על פי דיווח של המשטרה המחוזית, היא ביקשה מהשוטרים ליצור קשר עם אחד מלקוחותיה, במטרה שישלם את דמי הערבות.



ירתה בו וברחה עם הארנק, האקדח וכרטיס האשראי. מאריס וולן. צילום מסך
ירתה בו וברחה עם הארנק, האקדח וכרטיס האשראי. מאריס וולן. צילום מסך



באשר ללקוח, פרטיו לא הותרו לפרסום, אך סיפרו שהוא נוהג להסתגר, אבל נראה אדם טוב ומנומס. עם זאת, מהדיון בבית המשפט עולה שהקורבן נהג "להעסיק זונות וללכת למועדוני חשפנות לעיתים קרובות, שם היה משוויץ בכך שהוא מרוויח הרבה כסף".