על פי המסורת, גברים הם אלו שאמורים לכרוע ברך ולהציע נישואים לבנות זוגם ולקוות לתשובה חיובית. אך תהיה התוצאה של ההצעה אשר תהיה, מדובר בתרחיש שגרתי בערך כמו זריחתה ושקיעתה של החמה. עם זאת, כשאישה היא זו שמחליטה לבקש את ידו של אהוב ליבה, זה בהחלט יוצא דופן ויוצר עניין. בייחוד כשזה נעשה בפומבי ונגמר בדמעות.



אישה מניגריה החליטה להפתיע את בן זוגה ולהציע לו נישואים בקניון הומה אדם, אך נכשלה בענק. האירוע הביזארי מיד תפס את תשומת לבם של הנוכחים, שהתגודדו סביב והחלו לצלם . על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, האישה הסתובבה בקניון והחלה לשאול אנשים זרים אם ראו את בן זוגה, שבדיוק ערך קניות במקום. סבירות גבוהה היא שהם לא ידעו על מי היא מדברת, כי אינם מכירים אותו או אותה.



לאחר מכן, כפי שניתן לראות מהסרטון, בן הזוג ירד במדרגות הנעות והאישה הנרגשת כרעה ברך וביקשה את ידו. אבל בן הזוג לחלוטין לא היה בעניין, ונראה מבולבל ונבוך מהסיטואציה. הוא ענה מיד בסירוב ועזר לה לקום מהרצפה, אולי בשל מבוכה. לבסוף, בן הזוג העניק לה חיבוק קצר והותיר אותה לבדה מול קהל של זרים. האישה האומללה נותרה מושפלת, בוכייה והיסטרית, ונמלטה מהמקום. 




על פי חדשות allafrica, גולשים רבים הביעו את מורת רוחם על התנהגותו של בן הזוג, ואמרו שיכול היה להיות פחות אכזרי, ולהקטין את ההשפלה הפומבית. "הוא חסר לב", כתב אחד מהם. עם זאת, בעוד הרוב המוחלט הסכים לתרחיש הנישואים, גולש אחד טען שזו בקשת מחילה מצד האישה, על שפגעה בבן הזוג שלה. כנראה שלעולם לא נדע את התשובה לכך.

via GIPHY