יש יצורים מבחילים בעולמנו שאינם מסוכנים בפני עצמם, אך התגובה שלנו אליהם עלולה להיות קטלנית. ג'וקים למשל, ידועים כמעוררים תגובות מוגזמות בקרב אנשים, למרות שחוץ מלעורר בנו חלחלה אינם יכולים לעשות לנו דבר. תוכל להעיד על כך סבתא אחת מסינגפור, שעברה תאונה מסוכנת רק בגלל שראתה מקק חלקלק וחום בתוך הרכב שלה.



על פי חדשות The Straits Times, האישה, בת 62, בדיוק נסעה במכוניתה בעיר ג'ורונג בשעות הבוקר, כשהגיע לבקר אותה אורח מגעיל ולא צפוי. כאשר הבחינה בו בתוך המאזדה האדומה שלה נבהלה, איבדה שליטה על הרכב והתנגשה במדרגות של גשר. על פי הדיווחים, שוטרים שהגיעו למקום מצאו את האישה בהכרה, והיא נלקחה לבית החולים הכללי נג טנג פונג. בנה הגיע גם הוא לזירת התאונה זמן קצר לאחר מכן. למרבה המזל, האישה סבלה מפציעות קלות בלבד. נכון לעכשיו, לא ידוע מה מצבו של הג'וק והאם נפצע או מת כתוצאה מההתנגשות. התאונה הלא שגרתית עוררה סקרנות בקרב תושבים רבים, ותמונות ממנה הופצו ברשתות החברתיות.



עברה תאונה בגלל ג'וק מבחיל. צילום: פייסבוק
עברה תאונה בגלל ג'וק מבחיל. צילום: פייסבוק



זו לא הפעם הראשונה בה מישהו השתטה על הכביש ולמרבה הצער גם לא תהיה האחרונה. מספר חודשים קודם לכן, במקום אחר בעולם, נהג נעצר על נהיגה בשכרות בכלי רכב לא שגרתי. קנת ברטון אלסהאוס, 56, מפורט סנט לוסי, פלורידה, מיד עורר את חשדם של השוטרים, כשנהג במכסחת הדשא שלו בכביש המהיר. על פי דיווח של חדשות "פוקס 13", השוטרים חשדו בו גם כי נהג בצורה לא יציבה, וכשעצרו אותו בצד גילו באמתחתו שישיית בירות. 

אומנם ברטון טרם הספיק לשתות מהבירות, אך ריח האלכוהול שנדף ממנו העיד שהוא כבר שתה לא מעט לפני כן. המשטרה לא פרסמה את הכמות המדויקת, אבל מסרה שמבדיקת רמת האלכוהול בדמו, עולה שהיא הייתה פי שלושה מהרמה המותרת. ברטון נעצר באשמת נהיגה בשכרות ונלקח לכלא המחוזי. נכון לעכשיו, לא ידוע האם הספיק לכסח את הדשא שלו או מדשאות אחרות, בזמן ששהה על המכסחת שלו.