ניתוח הוא הליך מפחיד ומסוכן כשלעצמו, על כן הדבר האחרון שנרצה שיקרה הוא שמשהו ישתבש. או לחלופין שהמנתח שלנו יהיה עסוק בדברים אחרים, כמו צפייה בפורנו או סרטוני עריפת ראשים. זה נשמע כמו תרחיש של סרט אימה אבל זו הייתה שגרת העבודה של מנתח פלסטי בכיר מבוורלי הילס, קליפורניה, במשך שנים רבות. מטופלות שעברו תחת סכין המנתחים שלו נחרדו לגלות על מעשיו וכעת החליטו לנקום.

עבודתו המפוקפקת והמסוכנת של ד"ר רנדל הוורת', נחשפה לאחרונה לאחר שעובד שלו לשעבר, אתו עבד 15 שנים, סיפר על מה שהתרחש בתוך חדר הניתוחים. העובד ששימש כיועץ ניתוחים הצהיר כי הוורת' נהג להקרין על מסך בחדר הניתוחים סרטי פורנו אלימים ומוזרים וכן סרטוני עריפת ראשים. השבוע שתי מטופלות של הוורת' תבעו אותו בשל רשלנות רפואית על כך וכן על הליכים נוספים.
 

עשה מולטי טאסקינג מפוקפק ומסוכן. ד"ר רנדל הוורת
עשה מולטי טאסקינג מפוקפק ומסוכן. ד"ר רנדל הוורת



אחת הנשים שתבעה את הוורת', טס ברוסארד, תבעה אותו לראשונה ב-2013 על ניתוח שפתיים כושל. לדברי עורך דינה כריסטופר ראד, הוורת' השתמש בחומר למילוי שפתיים שלא הותר על ידי ה-FDA עבור מטרה זו, וכתוצאה מכך היא חוותה סבל פיזי ונפשי. באותה עת לצערה של ברוסארד התביעה שלה נדחתה כיוון שהעד שלה לא יכול היה להגיע להעיד. אך כעת, יחד עם מטופלת נוספת שסבלה מרשלנותו, היא תובעת אותו מחדש תוך התייחסות לפרטים החדשים שנחשפו עליו. "היא לא הייתה הולכת אליו אם הייתה יודעת עליו את כל הדברים האלו", הסביר עורך דינה. 

על פי התצהיר של העובד הוותיק של הוורת', הרופא המפוקפק לא רק צפה בפורנו אלים וסרטוני עריפת ראשים אלא גם צרך סמים קשים בזמן שניתח. בנוסף לכך הוורת' נהג לשנות ולזייף רשומות חולים וביצוע ניתוחים שלא היה מורשה לעשותם. על פי חדשות חדשות KTLA, הוורת' עבר טיפול לסרטן בעיניו ומאז ראייתו השתבשה. הוא המשיך לנתח בכל זאת ולא יידע על כך אף אחד. נכון לעכשיו, המשפט נגד הוורת' נמצא בעיצומו.
 

תובעת אותו כבר בפעם השנייה על רשלנות רפואית. טס ברוסארד
תובעת אותו כבר בפעם השנייה על רשלנות רפואית. טס ברוסארד