אומנם אומרים שאריה הוא מלך החיות, אך לפי מה שקורה בשטח נראה שהוא כבר מזמן היה צריך לוותר על כס המלכות שלו. ניתן להבין זאת בבירור מתיעוד מביך במיוחד שעלה לאחרונה לרשת, שחשף את מקור החולשה של בעל חיים אימתני זה - כל יצור חי שהוא יותר חזק ממנו, ויש לא מעט כאלו. בסרטון המהפנט, שצולם בפארק הלאומי קרוגר, דרום אפריקה, נראים מספר אריות צעירים מציקים ללטאה מסוג כוח, ואולי אף מנסים לאכול אותה לארוחת הצהריים.


העתיד לא נראה מזהיר עבור הלטאה הענקית האומללה, עד שלפתע משום מקום מגיע תאו עצבני ומציל את המצב. כשהוא רותח מזעם, הוא מחליט להראות לאריה שמחזיק את הלטאה מי הבוס ומעיף אותו באוויר לגובה רב. אומנם לא נראה שהאריה סבל מחבלות פיזיות, אך מהדיווחים עולה שהוא שבר את האגו שלו. אם לא די בכך, באותה עת גם היו גם במקום המון תיירים שחזו במתרחש, ואלו תיעדו את האירוע והעלו אותו לרשת. במילים אחרות, לא סביר שיש מי שלא חזה במבוכה הזו. באשר ללטאה החביבה, נכון לעכשיו לא ידוע אם היא שרדה את מה שעשו לה האריות, ועל פי חדשות Latestsightings, היא נפצעה ואיבדה דם. 

על פי הדיווחים מהאירוע, התאו נחלץ לכאורה לעזרתה של הלטאה האומללה, באקט הרואי חסר תקדים. זה נשמע מדהים, אך סביר יותר להניח שהתאו פשוט ניסה להגן על הטריטוריה או על העדר שלו. אולי הוא אפילו התבלבל לרגע וחשב שהאריה תוקף חבר מהעדר או המשפחה. יחד עם זאת, יהיו הסיבות למעשיו של התאו אשר יהיו, אין ספק שמדובר במעשה מדהים.