יש הרבה אנשים שמסתובבים בינינו שהם מסוכנים יותר מרוב מי שנמצא בכלא, ואלו לא בשורות טובות למי שאוהב לצאת מהבית. אחד האנשים האלו הוא ראשיד פאוול, אב לשניים מניו ג'רזי, שהכריח זוגות לקיים מולו יחסי מין, אנס את הנשים ולאחר מכן שדד את בני הזוג. פאוול הורשע וקיבל עונש מאסר של 150 שנים בכלא, כשהוא מואשם בעשרות עבירות.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, פאוול בן ה-43 נהג לעקוב אחר זוגות ששהו במוטלים, פרץ לחדרם כשהוא לבוש מסכה ותחת איומי אקדח הכריח אותם לקיים מולו יחסי מין כדי שיוכל להסתכל. לאחר מכן היה נועל את הגבר בשירותים ואונס את האישה, תוך שהוא מכריח אותה לצעוק לו מחמאות כדי שבן הזוג ישמע. לבסוף היה שודד אותם ומסתלק מהמקום.



במשך חודשיים שלמים ב-2012  פאוול תקף שמונה זוגות בערים אליזבת' ולינדן. הוא נלכד לבסוף בזכות דגימות דנ"א מחדרי המלון ומן הנשים שאנס. כמו כן, גם האקסית שלו עזרה והביאה למשטרה את המסכה והג'קט אותם לבש במהלך התקיפות, והמשטרה הצליחה למצוא את כלי הנשק שלו. 


 
הכריח זוגות לקיים יחסי מין ואנס את הנשים. ראשיד פאוול
הכריח זוגות לקיים יחסי מין ואנס את הנשים. ראשיד פאוול
במהלך הדיון בבית המשפט בשבוע שעבר, קורבנותיו של פאוול סיפרו לחבר המושבעים כיצד מעשיו פגעו קשות בחייהם. אחת הקורבנות פנתה אל פאוול ישירות ואמרה: "אני מקווה שלעולם שלא תהיה לך האפשרות לראות אור יום". אחרת קראה לו "מפלצת" וסיפרה שהתקיפה גרמה לה לאבד את העצמאות והחופש שלה, אותם תמיד לקחה כמובן מאליו: "אני פוחדת מאנשים וממה שהם עלולים לעשות. אני מנסה להתמקד בעבודה ובמשפחה והולכת ישר הביתה". אישה נוספת הסבירה איך התקיפה גרמה לה להתקפי חרדה וסיוטים, והוסיפה שמאז החלה לפגוע בעצמה ואפילו ניסתה להתאבד. לדבריה, פאוול איים לרצוח אותה אם תספר למישהו מה עשה לה. 
בסיומו של משפט ארוך וממושך, פאוול הורשע בכ-60 סעיפם, הכוללים שוד בנסיבות מחמירות ותקיפה מינית. הוא קיבל עונש של 200 שנות מאסר, שקוצר לבסוף ל-150. בארה"ב, מטרת עונשים מסוג אלו היא להקשות על עבריינים לקצר את תקופת מאסרם, אך בהרבה מקרים הם מצליחים בכל זאת להשתחרר לאחר שריצו חלק קטן בלבד מעונשם. 

לאחר קבלת פסק הדין, עורך דינו של פאוול, ארין קוק, ניסה לבקש שהוא יקבל רק 80 שנות מאסר. למרבה המזל השופט התנגד לכך בכל תוקף וכינה את פאוול "אנס סדרתי". מיד לאחר שנתן לו את גזר דינו אמר לפאוול: "עידן הטרור שלך מסתיים כאן". מנגד, למרות כל הראיות נגדו, פאוול התעקש שלא נשפט בצורה הוגנת וטען ש"האמת תצא לאור, אני חף מפשע".