מכירים את זה שאתם באים ללטף תנין וזה נגמר רע? לא? יופי, זה אומר שההורים שלכם חינכו אתכם טוב והסבירו לכם למה יש דברים שפשוט לא עושים. זאת בניגוד לצעיר מבנגלדש שכנראה פספס את השיעור הזה, וניגש לעברו של הזוחל המסוכן כמו היה כלבלב חמוד ובלתי מזיק.

האירוע המטריד תועד בידי חבריו של הצעיר, שגם הם לא שמעו על כך שתנינים הם מסוכנים ולא ניסו למנוע ממנו לעשות משהו טיפשי. כפי שניתן לראות בסרטון, הצעיר שלח יד כדי ללטף את ראשו של התנין, אך זה זינק מיד על ההזדמנות ונתן לו ביס ביד. כתוצאה מכך, הצעיר נפצע קשה בידו ואפשר לראות את הדם הרב שניגר עליה ואפילו נטף על הרצפה. הוא הובהל לבית החולים לטיפול בפציעותיו ומצבו לא ידוע בשלב זה. התנין בינתיים ניצל את המהומה כדי לברוח מהמקום, מחוסר רצון כנראה שימשיכו להציק לו.

מאז הסרטון הועלה לרשת, הוא נצפה פעמים רבות בידי גולשים ברחבי העולם, ורובם המוחלט היו בעד התנין וכעסו על הצעירים. גולש אחד כתב: "כל הכבוד לתנין! זה הגיע לו, הוא היה צריך להניח לו לנפשו". אחר טען שהרשויות צריכות להתערב ולטפל בצעירים: "המשטרה צריכה לעצור אותם על הטרדת בעל חיים. בבקשה תתפסו אותם". בשלב זה לא ידוע אם המשטרה מתכוונת לעשות משהו בנידון, אך בעבר הרשויות המקומיות הענישו קשות אנשים שניסו לפגוע או לצוד חיות בר במדינה.