ברוב המקרים, מורים בוחרים במקצוע כי הם רוצים לתת מעצמם לתלמידים צעירים, כדי שיחכימו ויצליחו בחייהם. אבל כמו בכל מקצוע, גם בתחום ההוראה יש מי שסרחו מהדרך ומנצלים את סמכותם על מנת לספק את כל מאווייהם המיניים.



כך למשל עשתה מורה נשואה ואם לילדים מצ'רלסטון, דרום קרוליינה, שהשתמשה בציונים כדרך לסחוט טובות הנאה מיניות מאחד מתלמידיה. על פי דיווח של "The Post and Courier", ג'ניפר אולאג'יר-ארו בת ה-27, לשעבר מורה למתמטיקה בבית הספר התיכון ביורק, נהגה לאיים על נער בן 17 שתוריד לו ציונים אם יסרב לקיים איתה יחסי מין. סך הכל, היא שכבה עם הנער פעם אחת בבית הספר, פעם במכוניתה ופעם נוספת בביתה, בין נובמבר לדצמבר 2017. באחת הפעמים היא אף כפתה עצמה עליו, בזמן שבנה בן השנה נכח בחדר.


הקשר בין השניים נגמר כשהתלמיד סיפר על כך לאימו, לאחר שארו הוריד לו את הציון מ-98 ל-89 כי סרב לשכב איתה. ארו נעצרה זמן קצר לאחר מכן. נכון לעכשיו, היא מואשמת בתקיפה מינית והמשפט נגדה נמצא בעיצומו. בנוסף לכך, הנער ואימו הגישו השבוע תביעה אזרחית נגד בית הספר בגין רשלנות, והם דורשים פיצויים על הנזק הנפשי שנגרם לנער, שגם גרר הוצאות רפואיות רבות. 



ארו ובעלה. צילום: פייסבוק
ארו ובעלה. צילום: פייסבוק



על פי כתב התביעה, ארו נהגה לדבר עם הנער על על סקס לפני השיעור, במהלכו ואחריו, באמצעות הודעות ושיחות טלפון: "בכל פעם שהנער ניסה לסרב לדרישתה לקיים איתה יחסי מין, היא הייתה מזכירה לו שרק היא אחראית על הציונים שיקבל בשיעורים שלה". בשל כך, הוא החל להבריז משיעורים כדי להימנע מחיזוריה.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, ארו הושעתה מתפקידה מיד עם מעצרה, ופוטרה באופן רשמי בינואר 2018. בשלב זה, הנהלת בית הספר סרבה להגיב על הנושא, בטענה שטרם עברה על כתב התביעה.