מגפת הקורונה גורמת לכך שרבים בעולם נאלצים להישאר בביתם, ולא להגיע לעבודה. אחת מתופעות הלוואי של זה היא שאנשים שעובדים מהבית לא טורחים להתלבש כמו בדרך כלל, ואצל נשים, לפחות חלקן, זה בא לידי ביטוי בכך שהן אינן לובשות חזיה. באנגליה, שנכנסה בשבוע שעבר לסגר, צייצו נשים בטוויטר על תחושת החופש. 

אבל כעת מומחים מזהירים מפני ההשלכות של אי לבישת חזייה, החל משדיים נופלים ועד ליציבה לא נכונה ונזק לרצועות. ויקטוריה שלטון, העבודת ביצרנית ההלבשה התחתונה "פיגליבס" רנה לדיילי מייל כי "אנחנו עדיין צריכות ללבוש חזייה משום שהשדיים שלנו צריכים תמיכה משום שבגלל המשקל שלהם הם עלולים לגרום נזק חיציבה או לכאבי גב. לדבריה, אם השדיים יישארו ללא תמיכה, עלול להייווצר נזק לרצועה ולגרום להם ליפול".

הפתרון, לדברי שלטון, הוא שבמקום לא ללבוש חזייה כלל, היאממליצה לנשים לעבור לחזייה עם חוט ברזל יותר גמיש, כמו בחזיות הנקה.

אנה אקרלונד, מנהלת המכירות בחברת ההלבשה התחתונה הצרפתית "לואיזה בראק", אומר כי לבישת חזייה מותאמת היטב צריכה להרגיש כאילו את לא לובשת חזייה בכלל".

אלכסנדרה ת'רוור, מנהלת מותג ב"שנטל" הבהירה את הבעייה באי חבישת חזייה: אם לא תלבשי חזייה השדיים שלך ייפלו, זה פשוט כוח המשיכה"