אישה אמריקאית העלתה לרשתות החברתיות את הפתק ההזוי שקיבלה משכנתה החצופה, בו היא התלוננה בחוצפה על הצחוק של הבן שלה שמפריע מאוד לכלב שלהם. האישה שיתפה את צילום הפתק המפורט, שהתפרס על פני דף שלם, וכתבה בעמוד הטוויטר שלה: "כן, זה אמיתי".

המכתב ששלחה השכנה (צילום: טוויטר)
המכתב ששלחה השכנה (צילום: טוויטר)

השכנה פתחה את הפתק במשפט: "שכנה יקרה, עברת לשכונה שלנו כבר לפני שנה וחצי ורציתי לתת לך זמן לתקן את הבעיה בעצמך, אך כנראה את לא מספיק מתחשבת כדי לעשות זאת". היא המשיכה והחלה להתלונן: "כל יום השבוע, כשמזג האוויר היה נעים והחלונות היו פתוחים, נתת לילד הקטן שלך לרוץ חופשי בחצר האחורית של ביתם ולצחקק בלי סוף. זה מאוד מפריע לשני הכלבים שלי והציפור שלנו שיושבת על יד החלון שמשקיף אל הגינה בביתך".

כאילו עד עכשיו המכתב היה הגיוני, השכנה ביקשה, בעקבות התלונה ההזויה, להגביל את זמן השהות של הילד בגינה. "אם תוכלי לבקש מהבן שלך לסדר את הצחוק שלו, או לפחות שתגבילי את הזמן שלו בגינה ל-15 או 20 דקות ביום, כדי שהכלבים של יוכלו להיות בחוץ מבלי לראות את הבן שלך מתרוצץ כל היום", כתבה השכנה. לבסוף, היא גם הוסיפה נימה רצינית כאשר היא איימה שאם זה לא יפסק, היא תזמין לבן הקטן משטרה. 

למרות שאי אפשר היה להוכיח כי המכתב אמיתי והמקרה אכן קרה כפי שהוא, זה לא מנע מהמכתב להיות ויראלי מאוד ברשתות החברתיות ולקבל אלפי שיתופים ותגובות מצחיקות. אחד התבדח וכתב: "אני חושב שאת צריכה לקנות לילד שלך מערכת תופים חדשה ורועשת". אחר כתב: "שתתקשר למשטרה, היא סתם תראה בעיניהם כמו מטורפת".