רפאלה ספון, אם לנערה מתבגרת, הפיצה תמונות וסרטוני וידאו מזויפים וחושפניים של נערות מקבוצת המעודדות של בתה במטרה שידחו אותן מהקבוצה. האם, מפנסילבניה, ארה"ב, שלחה את התמונות של חברות קבוצת ה- "Victory Vipers" כשהן שותות אלכוהול, מעשנות סמים ואף שלחה תמונות עירום של חלקן למאמן הקבוצה. צפו בדיווח של התוכנית Good Morning Amrica: 

בימים אלו, ספון מואשמת בזיוף, במספר סעיפי הטרדה וכי שלחה הודעות פוגעניות לצוות העובדים, הוריהם ובעלי הקבוצה באמצעות טלפונים חד פעמיים. משטרת עיירת הילטאון, שם הן מתגוררות, מאמינה כי בתה אינה הייתה מודעת לנעשה וכי האחריות כולה היא על האם. ההונאה נעשתה כולה באמצעות תוכנת "Deep Fake", המאפשרת להדביק פנים של אנשים אחרים ובעזרת בינה מלאכותית כמעט ואי אפשר לראות שמדובר בזיוף. 

רפאלה ספון, האם המואשמת (צילום: צילום מסך יוטיוב)
רפאלה ספון, האם המואשמת (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כמו כן, הוריה של אחת הקורבנות פנו למשטרה כבר בחודש יולי האחרון ואמרו כי בתם קיבלה הודעות מטרידות ממספר אנונימי. מאוחר יותר שתי משפחות נוספות דיווחו כי קיבלו הודעות דומות ולכן למשטרה היה חשד סביר להניח כי ספון היא האחראית להן. כאשר הרשויות התחקו אחר מספר הטלפון ממנו נשלחו ההודעות הם הגיעו לאתר שמוכר טלפונים, השיגו את נתוני ה-IP של המחשב ממנו בוצעה ההזמנה והוכח באופן סופי כי ספון היא האחראית לכך. 

מקבוצת המעודדות נמסר בהצהרה: "הקבוצה תמיד דאגה שתהיה סביבה משפחתית ומקבלת ואנו מצטערים בשביל כל האנשים שהיו מעורבים בפרשה. אנו דוגלים במדיניות קפדנית ונוקשה בכל הנוגע לבריונות בקבוצה". כמו כן, האם נמצאת בימים אלו במעצר עד שבית המשפט יתכנס כדי לדון בתיק.