צלם אירועים, בשם מיכאל ג'סטין, מתעד ויוצר רגעים בלתי נשכחים עבור הלקוחות שלו, בדרך כלל בהצעת נישואין או חתונות. באחד הסרטונים שהוא העלה לעמוד הטיקטוק שלו, ג'סטין הציג הפקת ענק שעשה יחד עם צוות רחב של משתתפים, והכל כדי להפתיע את הכלה ביום חתונתה. הבעל, ששכר את שירותיו של הצלם, דאג לתעד את כל היום בו הציע נישואין לאהובתו, וערך את הכל ללא ידיעתה, כך שהיא הופתעה לגמרי כשהסרטון נחשף בפניה באולם האירועים. צפו במאחורי הקלעים של הצעת הנישואין המושקעת:

מאחורי הקלעים של הצעת הנישואין המושקעת (צילום: MICHAELJUSTINSTUDIOS TIKTOK)

במה שתואר כ-"הצעת הנישואין הכי מושקעת", הגבר נסע לטיול בעיר ניו יורק יחד עם בת זוגו, שם תכנן להציע לה נישואין. הבעל תכנן את כל היום לפרטי פרטים, עד כדי כך שדאג להשתיל מצלמות בכל מקום אליו יגיעו, כולל במונית שקבע מראש, כדי שכל היום יהיה מתועד מ-א' ועד ת'. אנשים מכל רחבי העיר ישבו במקומות אסטרטגיים ועקבו אחרי בני הזוג עם המצלמות כדי לתעד את היום, ואפילו הושתלה ברחוב כתבת מזויפת שראיינה את הזוג. כך נראה סרט החתונה המוגמר: 

כשהשניים הגיעו למסעדה יוקרתית, סוף כל סוף בן הזוג שלף את הטבעת והציע לאהובתו להינשא לו. החלק המטורף בסיפור, הוא שלאורך כל היום ועד רגע החתונה עצמה הכלה כלל לא ידעה על ההפקה המושקעת. ביום החתונה, הבעל הושיב את כלתו במרכז הרחבה, כשסביבה כל האורחים, המשפחה וחבריהם הקרובים, והקרין את הסרט המטורף שהפיק ביום ההצעה. 

הסרטון מהאירוע, שהועלה לעמוד היוטיוב של הצלם ג'סטין, מציג בצורה מפורטת את כל מה שהתרחש מאחורי גבה של הכלה לאורך כל יום ההצעה. במקביל אפשר לראות מצד שמאל בריבוע קטן את תגובתה המרגשת של הכלה, אחרי שכל ההפקה של בעלה נחשפה בפניה – ואין ספק שהיא לגמרי הופתעה.