לאונרדו הת'אווי, בן ה-19 מלונדון, בריטניה, מצא דרך לא שגרתית להכניס עוד קצת כסף למשפחתו, בכך שפתח לאמו, לוסין דוארטה, עמוד OnlyFans חושפני. לאחר שעלו הרבה ביקורות בנושא, הת'אווי התראיין לאתר החדשות Daily Star, שם הוא טען כי "לא מדובר בתסביך אדיפוס, אלא בסך הכל דרך לנצל את המראה האטרקטיבי של לוסין". צפו בכתבה של New York Post: 

"יש לנו מערכת יחסים מדהימה בין אם לבנה", אמר הת'אווי, שעובד כדוגמן בלונדון. אחרי שהוא נחשף מול המצלמות, לפעמים גם בעירום מלא, בן ה-19 זיהה את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בפתיחת עמוד OnlyFans  והחליט לקדם את אמו. האם, ששמעה על הפלטפורמה עוד לפני כן, החליטה לפתוח עמוד משלה בעזרת בנה. "אני תומך בבחירות שלה כמו שאני תומכת בשלי", הוא אמר. 

כמו כן, בעבר דוארטה הוסיפה במגזינים כמו פלייבוי פורטוגל ו-FHM אוסטרליה, ואף זכתה בתחרות "מיס בומבום העולמית" בשנת 2019. כמו כן, דווח כי בכל ההכנסות שצוברת האם דרך חשבון ה-OnlyFans היא ובנה מתחלקים באופן שווה. בנוסף לכך, דוארטה משתדלת לשדר ביטחון עצמי, על אף שלא נתפסת כבחורה רזה, ואמרה בראיון: "נשים נאבקות יותר ויותר על המראה שלהן, אך שוכחות לדאוג גם לבריאות שלהן. אני מאוד שלמה עם קימורי הגוף שלי".