אחרי חודש בו גבר מליטא הצליח להיגמל מההתמכרות הקיצונית שלו לאלכוהול, הוא הגיע אל בית החולים האוניברסיטאי קלייפדה, כשהוא סובל מכאבי בטן עזים. הרופאים מיד הניחו כי מדובר בתסמינים של גמילה, אחרי במשך תקופה ארוכה צרך אלכוהול, אלא שצילום רנטגן חשף כי בתוך בטנו של המטופל הייתה כמות גדולה של מסמרים, אומים וברגים ממתכת. 

הרופא סרונאס דילידנס הכניס במהירות את החולה לניתוח, שם הוא ביצע הליך כירורגי שארך שלוש שעות בו הוא הוציא כמות נכבדת של גופים זרים מבטנו. "כל בית החולים דיבר על זה, קראנו לו איש הפלדה. זה באמת מקרה מאוד ייחודי", טען דילידנס. לדבריו, ככל הנראה המטופל הכניס את העצמים ממתכת לגופו באחד המקרים בהם היה שיכור ושכח מזה. 

אחרי הניתוח הארוך כל הברגים והמסמרים מילאו את מגש המנתחים, שהיו המומים מהמצב. כמו כן, המטופל נמצא בימים אלו בהשגחה בבית החולים במצב יציב. הרופאים בליטא, שאמנם היו מופתעים מהאירוע הלא שגרתי, סיפרו כי זו אינה הפעם הראשונה בה הם נתקלים בסיטואציות דומות. דילידנס סיפר כי בעבר איש אחד הגיע אל בית החולים בלי קול לאחר שבלע אקונומיקה, ובמקרה אחר חולים הגיעו אחרי בלעו מחטי תפירה, מטבעות ואפילו כפיות.