במשך 30 שנה גבר סיני שנחטף כשהיה בן ארבע בלבד, חיפש אחר משפחתו האבודה. ביום שבת האחרון אותו הצעיר התאחד עם משפחתו, בדרך יוצאת דופן אחרי שצייר מזיכרונו מפה של הכפר שבו הוא גדל. לי התאחד עם אמו הביולוגית לאחר שהמשטרה התאימה בין הרישום שצייר לבין כפרים דומים שבהם דווח על ילדים שנעדרו, וכך משפחתו נמצאה. צפו ברגע האיחוד המרגש בין הבן לאמו: 

לי ג'ינגווי היה בן ארבע בלבד כשפותה לצאת מביתו ונמכר לזירת סחר בילדים. לפני כשבוע הוא פרסם באפליקציית סרטונים איור ששרטט מבית ילדותו. המשטרה הבחינה בציור המיוחד והחליטה להירתם למשימה במטרה לעזור לאותו הילד החטוף למצוא את ביתו המקורי. קשה להאמין, אך השוטרים הצליחו באמצעות השרטוט, שתיאר בדיוק כיצד נראה הכפר בו גדל, להתאים את הבית הספציפי של משפחתו ובכך לאחד בין הבן החטוף ואמו שבורת הלב.  

הציור שהוביל את לי ג'ינגווי הביתה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הציור שהוביל את לי ג'ינגווי הביתה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

לאחר שבוצעו בדיקות DNA, הבן ואימו נפגשו במחוז יונאן שבדרום-מערב סין. הבן נראה בסרטון כשהוא מסיר את מסכת הקורונה של אמו ובוחן את פניה, רגע לפני שהוא מתמוטט ופורץ בבכי. "33 שנה של המתנה, לילות ארוכים של בכי ומפה אחת שצוירה מתוך זכרונו של ילד – זהו רגע של שחרור אמיתי", כתב בשבת ג'ינגווי באפליקציית הסרטונים והוסיף: "תודה לכם, לכל מי שעזר לאיחוד שלי עם משפחתי".