בשבוע שעבר חגגו ברחבי העולם את הוולנטיינ'ס, היום הזה בשנה בו יש לנו אפשרות לעצור ולאהוב קצת יותר את הקרובים אלינו. היום, ה-20 בפברואר, הוא היום הבינלאומי בו יש לנו הזדמנות לעצור ולהקדיש את אהבתנו לחיות המחמד שלנו. ברור שאנחנו אוהבים את החברים הפרוותיים שלנו בכל יום בשנה, אך למה שלא ננצל את ההזדמנות החגיגית להרעיף עליהם עוד אהבה?

כדי לציין את "יום אהוב את חיית המחמד שלך" באופן הכי יעיל ומשמח שאפשר – הנה חמישה דרכים שישמחו את החברים על ארבע:

1. בלו זמן איכות יחד - אחת הדרכים המובילות להראות לחיית המחמד שלכם שאתם אוהבים אותם היא לבלות זמן איכות ביחד. הקפידו להקדיש זמן מהיום שלכם, לשחק להתכרבל או לטפח אותם. אתם לא רק תחזקו את הקשר המיוחד שלכם, אלא גם תיצרו זיכרונות מתמשכים. קחו את הזמן, אחד על אחד להראות לחבר הפרוותי שלכם שיש לו מקום מיוחד בלב שלכם.

2. למדו אותם טריקים - דרך נוספת להראות לחיות המחמד שלכם שאתם אוהבים אותה היא לעזור לה ללמוד משהו חדש. בין אם אתם לוקחים שיעור ביחד או מלמדים אותם ספורט או משחק חדש בבית, חיית המחמד שלכם שמחה להרשים אתכם. דאגו לתגמל עבודה טובה עם כמה פינוקים תוצרת בית מיוחדים.

מזון לכלבים וחתולים (צילום: אינג אימג')
מזון לכלבים וחתולים (צילום: אינג אימג')

3. תנו להם את המרחב הבטוח שלהם - עד כמה שחיות המחמד שלנו רוצות להיות איתנו, חשוב שיהיה להן חלל משלהן בתוך הבית או בחצר. זה חשוב במיוחד אם בבית שלכם יש הרבה מהומה עם ילדים צעירים, נכדים או בכלל חיות מחמד אחרות. להעניק להם אזור משלהם, מקלט בטוח ייעודי שבו הם יכולים לשחק עם כל הצעצועים שלהם ולישון במיטה שלהם, יכולה להיות הקלה מבורכת מההמולה של משק בית פעיל. אחרי הכל, מי לא היה רוצה את המרחב שלו לשחק ולנמנם.

4. פליי דייט - הראו לחברים על ארבע  כמה אתם אוהבים אותם בכך שאתם לוקחים אותם ל"פליי דייט". פארקי כלבים יכולים להיות דרך מצוינת לגורים וכלבים בוגרים להוציא קצת אנרגיה, יש גם אופציה להזמין את חברי המחמד לביתם.

5. קחו אותם לחופשה! בעלי חיים אוהבים לחקור ולצאת להרפתקאות בדיוק כמוכם! בפעם הבאה שאתם מתכננים חופשה, למה שלא תביאו את החבר הכי טוב שלכם לטיול? יש לא מעט בתי מלון בארץ ששמחים לארח כלבים וחיות מחמד כגון רשת מלונות מטיילים, המאפשרים לינה ידידותית לחיות מחמד, ארוחות בחוץ ופעילויות מהנות ששניכם יכולים להשתתף בהן בזמן שאתם שם. חיות המחמד יעריכו במיוחד את הזמן הנוסף שיזכו לבלות אתכם.

הכותבת היא מנהלת קשרי דיירים באחוזת פולג דיור מוגן.