שוטרת לשעבר שנמאס לה להיות מועסקת תחת פיקודם של גברים, החליטה לפתוח חשבון OnlyFans וטענה שהיא כבר מיליונרית למרות שהתוכן שהיא מפרסמת "מתון" ולא פורנוגרפי, לטענתה.

שרלוט רוז בת ה-28 מאסקס, משתמשת אינסטגרם תחת השם @Charleerose3, גורפת סכומי עתק על ידי שיתוף תוכן עם מעריציה, בו היא משקיעה 14 עד 16 שעות ביום. הצעירה עבדה בעבר כשוטרת אך עזבה לאחר שנה אחת בלבד, מכיוון שלא אהבה את סביבת העבודה הנשלטת על ידי גברים.

היא נחשפה לעולם הדוגמנות לאחר שחברתה הציעה לה להשתתף באודישן לצילומים עם מכוניות יוקרה נוצצות – כולל המכונית האהובה עליה - למבורגיני סגולה אותה רכשה מאוחר יותר, קצת אחרי שעשתה את הכסף הגדול ומיד הפכה לדוגמנית להלבשה תחתונה. 

היפיפייה הברונטית בעלת 122 אלף העוקבים מודה שעכשיו היא משלשלת לכיסה בין 75,000 ל-80,000 ליש"ט בחודש. היא טענה כי קשה לה לצאת לדייטים מכיוון שהיא "חוששת מגברים גולדיגרים", ובראיון היא סיפרה: "אין לי זמן לצאת לדייטים ולהכיר אנשים חדשים, אני מאוד מרוכזת בעבודה שלי ולא בודקת את ההודעות באינסטגרם. שולחים לי אלפים ורובן מבחורים אנונימיים מפרופיל ללא תמונה", לטענתה.  

הדוגמנית הרוויחה 1.5 מיליון ליש"ט (כ-6.5 מיליון שקלים) בשנת 2021 מעבודתה המקוונת, ורכשה לעצמה רק פריט אחד בהרבה כסף: מכונית למבורגיני סגולה בשווי של 265 אלף ליש"ט שעליה חלמה מאז שהייתה ילדה.

לטענת רוז, OnlyFans הוא לא רק פלטפורמה לתכנים מיניים: "כולם חושבים שOnlyFans הוא רק פורנו – שאין לי שום דבר נגדו, אבל באופן אישי זה לא התוכן שאני מפרסמת, החלטתי שהעמוד שלי יהיה שונה".